خبر فوری

 
 
95 زخمی در انفجار بمب در محوطه خارج از ایستگاه پلیس در کابل
کد خبر :632441642

12:19 1398/05/16


برچسب ها : انفجار بمب, طالبان افغانستان, مرکز پلیس, کابل,

انفجار بمب در نزدیکی ایستگاه پلیس در کابل پایتخت افغانستان دست کم 95 زخمی برجای گذاشت، طالبان افغانستان مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.


 

کابل: به گزارش راز نیوز انفجار بمب در نزدیکی ایستگاه پلیس در کابل پایتخت افغانستان دست کم 95 زخمی برجای گذاشت، طالبان افغانستان مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی رسانه های بین المللی، یک انتحاری سرنشین خودرو پس از نزدیک شدن به محوطه خارجی یک ایستگاه پلیس در شهر کابل، خود را منفجر نمود.

وحیدالله مایر سخنگوی وزارت بهداشت افغانستان در این باره خبر داد: شمار مجروحین این حادثه تا بدین لحظه به 95 تن افزایش یافته است و تاکنون هیچگونه تلفات جانی در اثر این انفجار گزارش نشده است.

نصرت رحیمی سخنگوی وزارت کشور افغانستان نیز خبر داد: این انفجار در محوطه بیرونی یک مرکز پلیس در غرب کابل پایتخت افغانستان به وقوع پیوست، خیابان های منتهی به محل حادثه توسط نیروهای امنیتی پلیس و ارتش تحت محاصره قرار گرفته است.

صاحب یکی از مغازه های اطراف این مرکز پلیس که شاهد عینی این انفجار بوده در شرح این انفجار اظهار داشت: شدت این انفجار به قدری بوده است که شیشه تعدادی از مغازه های اطراف فرو ریخته است، موج انفجار به قدری بود که من تاکنون دقیقا نمی دانم چه اتفاقی رخ داده است و همچنان مات و مبهوت هستم.

طالبان افغانستان با انتشار بیانیه ای مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

ارسال نظر

 
1