خبر فوری

 
آزادی چهار تن از افراد ربوده شده بلوچ از بند سرویس های اطلاعاتی پاکستان
کد خبر :94850913

13:53 1403/06/16


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده بلوچ, ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, شهرستان گوادر, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

4 تن از افراد ربوده شده بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان از بند آزاد شده و به منازل خود بازگشتند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| 4 تن از افراد ربوده شده بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان از بند آزاد شده و به منازل خود بازگشتند.

طبق جزئیات منتشر شده، دین محمد مری که 24 اوت سال جاری(3 شهریور) از منطقه هزار گنجی کویته ربوده شده بود پس از گذشت نزدیک به 2 هفته از زندان های اطلاعاتی آزاد شد.

همچنین کمالان دشتی که 2 سال قبل از بندر گوادر ایالت بلوچستان توسط نیروهای اطلاعاتی پاکستان بازداشت شده بود، امروز در شهر کویته آزاد شد و اعضای خانواده وی آزادی او را تایید کردند.

علاوه بر این اسلم شاه محافظ معاون کمیسر شهرستان خاران نیز که فوریه سال جاری تحت بازداشت قرار گرفته بود از زندان های اطلاعاتی آزاد گشت.

اطلاعات واصله از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان نیز حکایت از آن دارد که دکتر رفیق احمد فرزند مراد محمد کارمند اداره بهداشت و ساکن منطقه شه کهن شهرستان کیچ عصر پنجشنبه از زندان آزاد شده است.

به گفته اعضای خانواده دکتر رفیق احمد، وی به منظور درمان فرزندان خود به کراچی رفته بود که 11 اوت سال 2023(20 مرداد 1402) از منطقه صدر شهر کراچی توسط نیروهای اطلاعاتی پاکستان دستگیر شده بود.

ارسال نظر

 
1