خبر فوری

 
بی ال اف: طی حمله به عناصر دشمن دو تن کشته و سه تن زخمی شدند
کد خبر :94784890

09:52 1403/05/27


برچسب ها : BLF, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, تیراندازی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, حمله مسلحانه, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

سخنگوی سازمان مسلح تجزیه طلب اظهار داشت که طی حمله به نظامیان ارتش پاکستان در مسیر سی پیک، 2 نظامی کشته و 3تن زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سخنگوی سازمان مسلح تجزیه طلب اظهار داشت که طی حمله به نظامیان ارتش پاکستان در مسیر سی پیک، 2 نظامی کشته و 3تن زخمی شدند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان BLF طی بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت حمله به سنگر های دیده بانی ارتش پاکستان واقع در کوه بارگ منطقه شاپک شهرستان کیچ، گفت: شبه نظامیان ساعت 12 شب جمعه طی حمله ای به مواضع ارتش پاکستان در منطقه، سه دیده بانی آن را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: این حمله که تا 15 دقیقه به طول انجامید موجب کشته شدن 2 نظامی و زخمی شدن 3 تن شد.

سخنگو با بیان اینکه فدائیان ملت بلوچ جان خود را برای میهن عزیزشان می دهند و در هر جبهه ای دشمن را با شکست مواجه کرده اند، گفت: نقطه قوت سرمچار های بلوچ مردم بلوچ هستند که با کمک آنها سازمان به یک نیروی کاملی تبدیل شده است که در هر زمینه ای می تواند به دشمن ضربه وارد کند. آن زمان دور نیست که بلوچستان به عنوان یک کشور مستقل در نقشه جهان ظاهر خواهد شد.

 

ارسال نظر

 
1