خبر فوری

 
هفت شهید در حمله عناصر تکفیری و طالبان به شیعیان پاراچنار
کد خبر :947368819

12:31 1403/05/06


برچسب ها : افراد تکفیری, پاراچنار, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تیراندازی, حملات تروریستی, درگیری مسلحانه, شهرستان کرم, شیعه, شیعیان پاکستان, طالبان افغانستان, کرم ایجنسی,

روند درگیری ها با گذشت سه روز همچنان در پاراچنار ادامه دارد که درپی محاصره ی پاراچنار از شش جهت، تاکنون 7 شیعه از جمله دو کودک به شهادت رسیده اند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| روند درگیری ها با گذشت سه روز همچنان در پاراچنار ادامه دارد که درپی محاصره ی پاراچنار از شش جهت، تاکنون 7 شیعه از جمله دو کودک به شهادت رسیده اند.

عناصر تکفیری در کنار تروریست های طالبان افغان و تحریک طالبان پاکستان در حملات خود به شیعیان پاراچنار جدای از سلاح های سبک، از خمپاره نیز استفاده می کنند.

به گزارش منابع محلی: نیروهای امنیتی و ارتش پاکستان باوجود ده ها پادگان و کمپ های امنیتی در منطقه، بدون اقدامی برای حل و فصل دائمی تنش های شهرستان کرم، تنها در صورتی که آمار تلفات عناصر تکفیری و تروریستی افزایش پیدا می کند، با ورود به صحنه، شیعیان را مجبور به عقب نشینی می کنند.

روز گذشته نیز عناصر تکفیری به دلیل تلفات بالا در حمله شب جمعه به شیعیان، دست به دامن نیروهای امنیتی برای ایجاد آتش بس جهت انتقال اجساد خود شدند.

ارسال نظر

 
1