خبر فوری

 
هلاکت 3 عنصر تروریستی داعش خراسان در شهر پیشاور توسط نیروهای دایره مبارزه با تروریسم
کد خبر :945927592

19:57 1402/06/25


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, پیشاور, داعش خراسان, دایره مبارزه با تروریسم, درگیری, عملیات جستجو, عناصر تروریستی, هلاکت, هلاکت تروریست ها, کشف سلاح و مهمات,

نیروهای دایره مبارزه با تروریسم با داشتن اطلاعاتی مبنی بر وجود عناصر تروریستی در منطقه فقیر آباد شهر پیشاور ایالت خیبر پختون خوا، عملیات جستجو و پاکسازی را در منطقه آغاز نمودند.


پیشاور: به گزارش راز نیوز | نیروهای دایره مبارزه با تروریسم با داشتن اطلاعاتی مبنی بر وجود عناصر تروریستی در منطقه فقیر آباد شهر پیشاور ایالت خیبر پختون خوا، عملیات جستجو و پاکسازی را در منطقه آغاز نمودند.

در پی این عملیات، تبادل آتش و درگیری میان دو طرف آغاز گردید که در نهایت، 3 عنصر تروریستی داعش خراسان توسط نیروهای دایره مبارزه با تروریسم به هلاکت رسیدند.

عناصر تروریستی به هلاکت رسیده در این عملیات به اسامی محمد، شمس الرحمن و محمد عارف شناسایی شدند.

تروریست های مذکور در ترور شخصیت های مختلف از جمله دیال سینگ، ترلوک سینگ، مان موهن سینگ، کاشف مسیح، مولانا احسان الحق نقش داشتند و تحت تعقیب سرویس های امنیتی و اطلاعاتی پاکستان بودند.

به گفته مقامات دایره مبارزه با تروریسم، از عناصر تروریستی مقادیر قابل توجهی اسلحه، مهمات و مواد منفجره کشف و ضبط گردید، همچنین 5 عنصر تروریستی دیگر در این عملیات در منطقه متواری شدند.

در پایان نیز، نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پس اتمام موفقیت آمیز این عملیات، عملیات جستجو و پاکسازی عناصر تروریستی در منطقه را آغاز نمودند.

ارسال نظر

 
1