خبر فوری

 
 
دیدار وزیر فدرال پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج با وزیر کار رومانی
کد خبر :944748493

10:48 1401/08/25


برچسب ها : بخارست, پاکستان و رومانی, ساجد حسین طوری, وزیر امور پاکستانی‌های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی پاکستان, وزیر کار و همبستگی اجتماعی رومانی,

وزیر فدرال پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج و وزیر کار رومانی روز گذشته در بخارست به دیدار و رایزنی پرداختند.


بخارست: به گزارش راز نیوز| وزیر فدرال پاکستان در امور شهروندان مقیم خارج و وزیر کار رومانی روز گذشته در بخارست به دیدار و رایزنی پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ساجد حسین طوری وزیر شهروندان پاکستانی مقیم خارج و توسعه منابع انسانی پاکستان در جریان سفر رسمی خود به رومانی با ماریوس کنستانتین بودی وزیر کار و همبستگی اجتماعی این کشور دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه دوستانه به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر لزوم توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف تأکید ورزیدند.

مقامات دو کشور همچنین در خصوص ارتقای همکاری‌ها میان پاکستان و رومانی در زمینه منابع انسانی به صورت مفصل به بحث و گفتگو پرداختند.

ساجد حسین طوری وزیر فدرال پاکستانی در این دیدار با تأکید بر اهمیت روابط پاکستان و رومانی اظهار داشت: ما خواهان تقویت بیش از پیش مناسبات خود با رومانی هستیم.

وی افزود: پاکستان توانایی تأمین نیازهای رومانی در زمینه منابع انسانی را داراست، نیروی کار پاکستانی نقش ویژه‌ای در اقتصاد و توسعه کشورهای مختلف خارجی به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای خارجی دارند.

وزرای پاکستان و رومانی در ادامه این دیدار نسبت به امضای هرچه فوری سند یادداشت تفاهم همکاری در زمینه مشارکت در بخش نیروی کار فعال که پیش‌نویس آن توسط دو کشور در حال بررسی است توافق کردند.

ساجد حسین طوری در ادامه فرارسیدن سالروز روز ملی رومانی را به صورت پیشاپیش به وزیر رومانی و ملت این کشور تبریک گفت.

لازم به ذکر است ساجد حسین طوری وزیر شهروندان پاکستانی مقیم خارج به منظور رایزنی در جهت ایجاد فرصت‌های شغلی برای شهروندان پاکستانی جویای کار سفر دوره‌ای ده روزه به کشورهای سوئیس، رومانی، یونان و پرتغال را آغاز کرده است.

ارسال نظر

 
1