خبر فوری

 
 
مذاکرات هیئت های بلندپایه روسیه و پاکستان در اسلام‌آباد
کد خبر :932529123

15:03 1403/06/29


برچسب ها : انرژی, انرژی برق, پاکستان و روسیه, روابط دو جانبه, مذاکرات, مذاکرات سیاسی, مصدق ملک, هیئت پاکستان, هیئت روسی, وزیر انرژی پاکستان,

در این دیدار طیف گسترده ای از موضوعات مورد علاقه دو کشور با تاکید ویژه بر همکاری های انرژی و روابط اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| یک هیئت روسی به سرپرستی معاون وزیر انرژی و معاون وزیر توسعه اقتصادی، با یک هیئت پاکستانی به سرپرستی دکتر مصدق ملک وزیر نفت پاکستان، مذاکراتی در سطح عالی انجام داد.

گفت و گوها در سطح هیئت ها با تمرکز بر تقویت همکاری های دوجانبه انجام شد.

هیئت پاکستانی شامل اویس لغاری وزیر برق و محمد علی دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان هم بود.

در این دیدار طیف گسترده ای از موضوعات مورد علاقه دو کشور با تاکید ویژه بر همکاری های انرژی و روابط اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر مصدق ملک با ابراز تعهد قوی پاکستان به تعمیق روابط با روسیه، خاطرنشان کرد: ما برای روابط خود با روسیه بالاترین میزان احترام را قائل هستیم. مشارکت در انرژی برای هر دو کشور حیاتی است.

اویس لغاری ضمن تمجید از سفر هیئت روسیه ای، اظهار داشت: این سفر بدون شک باعث تقویت همکاری رو به رشد پاکستان و روسیه خواهد شد.

هر دو طرف بر عزم خود برای پیشبرد همکاری در زمینه های توسعه متقابل و انرژی تاکید کردند.

این گفتگوها به عنوان گامی رو به جلو در تقویت روابط نزدیکتر بین دو کشور به ویژه در بخش انرژی تلقی می شود که همچنان برای روابط دوجانبه آنها محوری است.

ارسال نظر

 
1