خبر فوری

 
بلوچستان: حملات مختلف جبهه آزادی بخش بلوچستان علیه نیروهای پاکستانی
کد خبر :930853469

16:29 1403/02/31


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, بندر گوادر, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شهرستان آواران, گروه های مسلح بلوچ, مشکه, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در اقدامات مختلف عملیاتی نیروهای ارتش پاکستان و دکل مخابراتی را در نقاط مختلف ایالت بلوچستان هدف حمله قرار داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در اقدامات مختلف عملیاتی نیروهای ارتش پاکستان و دکل مخابراتی را در نقاط مختلف ایالت بلوچستان هدف حمله قرار داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در بیانیه خود در این باره اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 3:30 بامداد یکشنبه 19 مه دکل مخابراتی شرکت چینی زونگ واقع در بخش سیاه عمر بندر گوادر را به آتش کشیده و منهدم نمودند.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما همچنین در یک عملیات دیگر حوالی ساعت 21 شنبه شب 18 مه تاسیسات متعلق به سازمان کارهای مرزی(FWO) وابسته به ارتش پاکستان واقع در منطقه جیبری از توابع بخش مشکه را مورد حمله قرار داده و تمامی خودروها، دامپر، لودر و دیگر ماشین آلات را هدف تیراندازی قرار داده و خسارت وارد کردند.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم هشدارهای ما نیروهای لیویز در طرح‌ها و پروژه‌های استعماری حاکمیت اشغالگر مشارکت دارد، ما به دلیل بلوچ بودن نیروهای لیویز از خسارت وارد کردن به این نیروها خودداری کردیم، اما چنانچه همکاری با حاکمیت اشغالگر پاکستان تداوم داشته باشد مسئولیت هرگونه خسارت مالی و جانی متوجه خود آن فرد خواهد بود.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: فدائیان بلوچ ما همچنین در یک عملیات دیگر پاسگاه ارتش پاکستان واقع در زرانکول پیراندر از توابع شهرستان آواران را هدف قرار داده و یک نظامی را به قتل رسانده و یک تن دیگر را مجروح کردند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این ساعت 18 دیروز تک تیراندازان بی ال اف یک نظامی ارتش اشغالگر پاکستانی را هدف قرار دادند و پس از آن با استفاده از سلاح های خودکار به سمت پاسگاه یورش بردند که زخمی شدن یک نظامی دشمن را به همراه داشت.

وی افزود: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد و حملات ما علیه ارتش اشغالگر پاکستان و طرح‌های استعماری آنها تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1