خبر فوری

 
موافقت بانک جهانی با ارائه بسته کمکی 100 میلیون دلاری برای برنامه تنظیم خانواده در ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :930332050

14:11 1402/04/22


برچسب ها : ایالت پنجاب, بانک جهانی, بسته کمکی, مدیر کشوری بانک جهانی, ناجی بن حسائن, کمک مالی,

بانک جهانی طرح ارائه بسته کمکی 100 میلیون دلاری به پاکستان برای صرف در برنامه تنظیم خانواده را به تصویب رساند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| بانک جهانی طرح ارائه بسته کمکی 100 میلیون دلاری به پاکستان برای صرف در برنامه تنظیم خانواده را به تصویب رساند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ناجی بن حسائین مدیر کشوری بانک جهانی در امور پاکستان روز پنجشنبه طی بیانیه‌ای اعلام داشت: هیئت اجرایی بانک جهانی به منظور بهبود خدمات مربوط به برنامه تنظیم خانواده مبلغ 100 میلیون دلار را اختصاص داده است.

وی افزود: هدف اصلی این برنامه رسیدن به سطح 60 درصد اقدامات بهداشت باروری و تنظیم خانواده در پنجاب تا سال 2030 است، این برنامه برای پاکستان بسیار حایز اهمیت است؛ زیرا جمعیت کشور به سرعت در حال افزایش است که روند توسعه و رشد را کاهش داده است.

وی خاطرنشان کرد: تحت این برنامه ارائه خدمات رایگان در زمینه تنظیم خانواده ارائه خواهد داشت و کمپین‌های مختلف با هدف آگاهی بخشی به جامعه در زمینه کاهش جمعیت راه اندازی خواهد شد.

مدیر کشوری بانک جهانی تصریح کرد: در برخی از شهرستان‌های ایالت پنجاب این طرح به صورت آزمایشی اجرا شده است که تأثیرات مثبتی به همراه داشت، این طرح در تمامی شهرستان‌های ایالت پنجاب به همت بانک جهانی و همکاری نهادهای محلی رفاه خانواده و سلامت اجرایی خواهد شد.

ارسال نظر

 
1