خبر فوری

 
 
حملات متعدد جبهه آزادی بخش بلوچستان در نقاط مختلف ایالت بلوچستان پاکستان
کد خبر :930265806

12:00 1403/01/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, انهدام دکل مخابراتی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, شرکت عمرانی, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای لیویز,

سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای از حملات مختلف در نقاط گوناگون ایالت بلوچستان پاکستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ به نام جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای از حملات مختلف در نقاط گوناگون ایالت بلوچستان پاکستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما نیروهای اشغالگر دشمن، شرکت عمرانی و یک دکل تلفن همراه را در کیچ و بولان مورد حمله قرار داده و خسارات مالی و جانی به دشمن وارد آوردند.

وی در تشریح جزئیات این حملات افزود: فدائیان بلوچ ساعت 8 صبح روز شنبه پرسنل مستقر برای تامین امنیت نیروهای پاکستانی را در منطقه بلوچ آباد بخش مند از توابع شهرستان کیچ مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن 2 نظامی دشمن در دم به هلاکت رسیدند.

وی گفت: فدائیان بلوچ ما همچنین حوالی ساعت 20:30 شنبه شب اردوگاه سراج آباد و پاسگاه متعلق به آن واقع محدوده بولان بزرگراه اصلی را به وسیله آر پی جی و دیگر سلاح های جدید هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن یک نظامی دشمن و مجروح شدن 2 تن دیگر شد.

وی تصریح کرد: فدائیان ما همچنین در یک حمله دیگر دکل اپراتور تلفن همراه شرکت تلینار واقع در پل پنجره شهرستان بولان را به آتش کشیده و منهدم نمودند.

سرگرد گهرام بلوچ افزود: در سومین حمله فدائیان بلوچ در بولان تأسیسات شرکت عمرانی و نیروهای لیویز در منطقه پنجره پل مورد هدف قرار گرفتند و تمامی ماشین آلات این شرکت دچار خسارت شدند.

وی خاطرنشان کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد و به تمامی شرکت‌های عمرانی و پیمانکاران محلی هشدار می‌دهد از مشارکت در طرح‌های دشمن خودداری نمایند در غیر این صورت مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده خودشان خواهد بود.

وی گفت: ما به نیروهای لیویز نیز صراحتاً هشدار می‌دهیم از تأمین امنیت شرکت‌های عمرانی پاکستانی خودداری نمایند.

ارسال نظر

 
1