خبر فوری

 
 
کشته و زخمی شدن 20 نظامی هندی در اثر حمله شبه نظامیان کشمیری در منطقه پونچ کشمیر
کد خبر :930132490

12:21 1402/02/01


برچسب ها : ارتش هند, افراد مسلح ناشناس, انفجار نارنجک, جامو و کشمیر, حمله تروریستی, شبه نظامیان کشمیری, نیروهای مبارزه با تروریسم, کشمیر هند,

در پی حمله شبه نظامیان کشمیری به کامیون حامل نیروهای مقابله با تروریسم ارتش هند در شهرستان پونچ منطقه جامو و کشمیر تحت کنترل هند دست کم 5 تن کشته و تعدادی زیادی نیز زخمی شدند.


سری نگر: به گزارش راز نیوز| در پی حمله شبه نظامیان کشمیری به کامیون حامل نیروهای مقابله با تروریسم ارتش هند در شهرستان پونچ منطقه جامو و کشمیر تحت کنترل هند دست کم 5 تن کشته و تعدادی زیادی نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، روز پنجشنبه کامیون نظامی ارتش هند در نزدیکی منطقه بهاته دوریان از توابع بخش مندهر شهرستان پونچ دچار آتش سوزی شدید گردید که در نتیجه آن تعداد زیادی از نظامیان هندی کشته و زخمی شدند.

در حالی که گزارش منابع آگاه و نیز تصاویر منتشر شده از این حادثه، از کشته شدن تعداد زیادی از نظامیان هندی در نتیجه این آتش سوزی حکایت دارد؛ اما مقامات نظامی هند مدعی هستند در این حمله تنها 5 تن کشته و 1 نفر زخمی شده است.

در اظهارات اولیه مقامات نظامی هند تلاش گردید این آتش سوزی یک نوع حادثه غیر مترقبه اعلام گردد؛ اما تصاویر منتشر شده از محل حادثه مقامات نظامی را بر آن داشت تا تروریستی بودن این حادثه را تأیید کنند.

طبق اظهارات مقامات نظامی هند تروریست‌های ناشناس یک دستگاه کامیون متعلق به ارتش هند را در بخش راجوری منطقه جامو و کشمیر به وسیله نارنجک هدف قرار دادند که منجر به آتش سوزی خودروی مذکور گردید، در نتیجه این حمله تروریستی پنج تن از نیروهای یگان تفنگ رشتیا از واحد مبارزه با تروریسم کشته شده و یک تن دیگر نیز دچار جراحت گردید که در بیمارستان در حال درمان است.

در بیانیه رسمی مقامات هند گفته شده است: حوالی ساعت 3:00 بعد از ظهر امروز(پنجشنبه) تروریست‌های ناشناس با استفاده شرایط موجود در اثر بارش شدید و دید کم، یک خودروی کامیون ارتش را در حوالی منطقه‌ای واقع در میان بهمبر گلی و پونچ در بخش راجوری را هدف حمله نارنجکی قرار دادند که باعث وقوع آتش سوزی خودرو شد.

تکمیلی:

تنویر احمد راتر سخنگوی رسمی جبهه ضد فاشیست خلق(PAFF) طی گفتگو با روزنامه خراسان مسئولیت حمله روز پنجشنبه در شهرستان پونچ منطقه جامو و کشمیر تحت کنترل هند که منجر به کشته شدن 5 نظامی هندی شد را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1