خبر فوری

 
تهدید گروه تروریستی داعش خراسان به هدف قرار دادن جمعیت علمای اسلام بدلیل شرکت در انتخابات
کد خبر :929807637

18:41 1402/10/01


برچسب ها : باجور, باجور ایجنسی, پوستر های تهدید آمیز, تهدید, جمعیت علمای اسلام, داعش خراسان, شهرستان باجور, گروه تروریستی, گروه تروریستی داعش,

گروه تروریستی داعش خراسان با چسباندن اعلامیه هایی در سطح شهرستان باجور، جمعیت علمای اسلام (JUI) را تهدید به ترور و هدف قرار دادن جلسات نمود.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | گروه تروریستی داعش خراسان با چسباندن اعلامیه هایی در سطح شهرستان باجور، جمعیت علمای اسلام (JUI) را تهدید به ترور و هدف قرار دادن جلسات نمود.

گروه تروریستی داعش خراسان اعلامیه ها را بر سر در بازار خار و مناطق مختلف شهرستان باجور نصب و توزیع کرد.

در این اعلامیه گفته شده است که داعش خراسان جمعیت علمای اسلام را هدف قرار خواهد داد زیرا آنها قصد ایجاد یک نظام دموکراتیک در لباس اسلام را دارند و از آنجا که جمعیت علمای اسلام خواهان نظام دموکراتیک در پوشش اسلامی است، مردم از فعالیت های سیاسی آنها دوری کنند.

در همین حال، برخی از مقامات جمعیت علمای اسلام در این رابطه با تاکید بر اینکه نامشان فاش نشود، گفتند: این موضوع می تواند حرکتی از سوی یک حزب سیاسی برای کنار زدن حزب جمعیت علمای اسلام از انتخابات باشد.

آنها همچنین افزودند: جمعیت علمای اسلام با هیچ گروه و حزبی دشمنی ندارد.

برخی کاربران نیز این اعلامیه ها را ساخته دست حزب جمعیت علمای اسلام برای کسب آرای مردمی در انتخابات سراسری آینده عنوان کردند، اما تاکنون رسانه های منتسب به گروه تروریستی داعش خراسان هیچ گونه موضعی در این باره اتخاذ نکرده اند.

ارسال نظر

 
1