خبر فوری

 
 
دعوت فرماندار ایالت سند از سرمایه گذاران ایتالیایی برای سرمایه گذاری در قطب اقتصادی پاکستان
کد خبر :928890607

19:08 1402/09/18


برچسب ها : ایتالیا, پاکستان و ایتالیا, روابط اقتصادی, سرمایه گذاری, سرکنسول ایتالیا, فرماندار ایالت سند, کامران تیسوری, کراچی,

دانیلو ژوردانلا سرکنسول ایتالیا در پاکستان با محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند در خانه فرمانداری شهر کراچی دیدار و گفتگو کرد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | دانیلو ژوردانلا سرکنسول ایتالیا در پاکستان با محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند در خانه فرمانداری شهر کراچی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله ابعاد مختلف روابط پاکستان و ایتالیا، لزوم افزایش همکاری های اقتصادی، فرصت های سرمایه گذاری در ایالت مورد بحث و بررسی دو طرف قرار گرفت.

در همین حال، فرماندار ایالت سند بیان کرد: روابط پاکستان و ایتالیا با گذشت زمان در حال تقویت است و با تبادل هیئت ها در زمینه های مختلف، می توان روابط دوجانبه را هرچه بیشتر گسترش داد.

وی همچنین از سیر صعودی شمار دانشجویان از ایالت سند در ایتالیا خبر داد و افزود: سرمایه گذاران ایتالیایی می توانند از شرایط مطلوب سرمایه گذاری در قطب اقتصادی پاکستان استفاده کنند.

در پایان این نشست دانیلو ژوردانلا سرکنسول ایتالیا بیان کرد: ابتکارات رفاهی فرماندار ایالت سند چشمگیر و به نفع مردم عادی است.

 

ارسال نظر

 
1