خبر فوری

 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به نیروهای پاکستانی در مناطق زامران و تربت
کد خبر :928365098

12:56 1402/10/04


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, منطقه زامران, نارنجک,

ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در مناطق زامران و تربت از توابع شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه ای از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در مناطق زامران و تربت از توابع شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بی ال ای شب گذشته نیروهای ارتش دشمن را در میدان آموزش شهر تربت با شلیک چند نارنجک به وسیله اسلحه نارنجک انداز هدف قرار دادند، در نتیجه انفجار نارنجک های شلیک شده یک نظامی که در خارج پاسگاه استقرار یافته بود در دم به هلاکت رسید و سه نظامی دیگر نیز دچار جراحت شدند.

وی افزود: فدائیان بی ال ای همچنین در یک عملیات دیگر پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستان واقع در منطقه ساه دیم از توابع بخش زامران را حوالی ساعت 6 صبح هدف حمله قرار دادند. در این حمله که از سلاح های سنگین استفاده شد یک نیروی نگهبان درجا به هلاکت رسید و خسارات مالی و جانی به دشمن وارد آمد.

وی تصریح کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد و بر عزم خود برای تداوم حملات تا زمان خروج کامل نیروهای اشغالگر پاکستانی از بلوچستان تاکید می کند.

ارسال نظر

 
1