خبر فوری

 
آمریکا: پاکستان باید به ممنوعیت گروه های تروریستی ادامه دهد
کد خبر :918307713

12:34 1402/04/06


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, تروریست, تروریسم, جیش محمد, روابط دوجانبه, سخنگوی وزارت امور خارجه, سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا, لشکر طیبه, مبارزه با تروریسم,

متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا در نشست خبری اظهار داشت که پاکستان به اتخاذ تدابیری برای تضمین ادامه ممنوعیت تمامی گروه های تروریستی ادامه دهد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| متیو میلر سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا در نشست خبری با بیان اینکه می دانیم پاکستان اقدامات زیادی در مبارزه با تروریسم انجام داده است، اظهار داشت که پاکستان باید به ممنوعیت گروه های تروریستی چون لشکر طیبه، جیش محمد و دیگر گروه های زیر مجموعه ادامه دهد.

وی اظهار داشت که پاکستان به اتخاذ تدابیری برای تضمین ادامه ممنوعیت تمامی گروه های تروریستی ادامه دهد. آمریکا به طور مداوم با مقامات پاکستان در این زمینه در تماس است، این بخشی از گفتگوی مبارزه با تروریسم 2023 میان دو کشور می باشد.

متیو میلر همچنین از پاکستان و هند خواست تا آتش بس در خط کنترل مرزی را حفظ کنند. در خصوص حقوق بشر نگرانی خود را به هند بیان می کنیم، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هم این مسئله را در نشست خبری اش مطرح کرد.

ارسال نظر

 
1