خبر فوری

 
 
تأکید وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان بر اهمیت روابط با اتیوپی
کد خبر :917456549

12:56 1402/05/04


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و اتیوپی, خواجه سعد رفیق, سفیر اتیوپی, وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان,

وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان و سفیر اتیوپی در اسلام آباد در دیدار روز چهارشنبه خود در خصوص مناسبات دوجانبه و توسعه همکاری میان دو کشور در زمینه هوانوردی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان و سفیر اتیوپی در اسلام آباد در دیدار روز چهارشنبه خود در خصوص مناسبات دوجانبه و توسعه همکاری میان دو کشور در زمینه هوانوردی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق بیانیه وزارت هوانوردی پاکستان، جمال بکر عبدالله سفیر اتیوپی در اسلام آباد روز چهارشنبه با خواجه سعد رفیق وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

مقامات دو کشور در این دیدار به بررسی ظرفیت‌های موجود برای توسعه همکاری دوجانبه در زمینه هوانوردی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سفیر اتیوپی در این دیدار از وزیر هوانوردی پاکستان برای موافقت با برقراری پرواز خطوط هوایی اتیوپی به مقصد پاکستان تقدیر نمود.

وزیر هوانوردی پاکستان و سفیر اتیوپی همچنین ظرفیت‌های موجود برای همکاری میان خطوط هوایی پاکستان و اتیوپی را نیز مورد بررسی قرار داده و تأکید کردند گسترش روابط هوایی به توسعه گردشگری و تجارت میان دو کشور کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1