خبر فوری

 
دیدار کمیساریای عالی بریتانیا با سناتور اسحاق دار وزیر دارایی پاکستان
کد خبر :916997402

15:01 1402/05/12


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و بریتانیا, محمد اسحاق دار, وزیر خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان, کمیساریای عالی بریتانیا,

جین ماریوت کمیساریای عالی جدید بریتانیا در اسلام آباد روز پنجشنبه با سناتور محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمدهای دولت فدرال پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| جین ماریوت کمیساریای عالی جدید بریتانیا در اسلام آباد روز پنجشنبه با سناتور محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمدهای دولت فدرال پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

وزیر دارایی پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به کمیساریای عالی جدید بریتانیا بر اهمیت روابط تاریخی و دیرینه میان پاکستان و بریتانیا تأکید کرد و در خصوص ظرفیت‌های موجود در جهت توسعه روابط دوجانبه به گفتگو پرداخت.

سناتور محمد اسحاق دار کمیساریای عالی جدید بریتانیا را از وضعیت کلی اقتصادی پاکستان و چالش‌های پیش روی دولت حاکم و نیز اقدامات صورت گرفته برای مقابله با این چالش و تصمیمات اتخاذ شده در رابطه با سیاست گذاری برای ایجاد ثبات در اقتصاد کشور آگاه ساخت.

مقامات دو کشور در ادامه این دیدار پیرامون وضعیت کلان اقتصاد پاکستان و جهان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کمیساریای عالی بریتانیا نیز طی سخنانی به تشریح دیدگاه خود درباره روابط دیرینه میان پاکستان و بریتانیا پرداخت و به نمایندگی از مقامات بریتانیا بر عزم و تعهد نسبت به توسعه روابط دوجانبه در بخش‌های مختلف تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1