خبر فوری

 
 
دیدار هیئت بورس اوراق بهادر لوکزامبورگ با دکتر شمشاد اختر وزیر دارایی دولت موقت پاکستان در مراکش
کد خبر :916930970

11:54 1402/07/21


برچسب ها : بانک جهانی, پاکستان و بانک جهانی, پاکستان و صندوق بین المللی پول, پاکستان و لوکزامبورگ, پاکستان و مراکش, سرمایه گذاری, صندوق بین المللی پول, وزیر دارایی, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

خانم دکتر شمشاد اختر وزیر دارایی، درآمد و امور اقتصادی دولت موقت پاکستان در حاشیه اجلاس بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در مراکش، با هیئت بورس اوراق بهادر لوکزامبورگ دیدار و گفتگو کرد.


 

مراکش: به گزارش راز نیوز | خانم دکتر شمشاد اختر وزیر دارایی، درآمد و امور اقتصادی دولت موقت پاکستان در حاشیه اجلاس بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در مراکش، با هیئت بورس اوراق بهادر لوکزامبورگ دیدار و گفتگو کرد.

این نشست بر گسترش و افزایش همکاری اقتصادی و بررسی فرصت های سرمایه گذاری میان بورس اوراق بهادر پاکستان و لوکزامبورگ متمرکز بود.

در همین حال، خانم دکتر شمشاد اختر بر تقویت همکاری های مالی بین بورس پاکستان و بورس اوراق بهادار لوکزامبورگ برای ارتقای رشد و شکوفایی اقتصادی تاکید کرد.

در پایان این نشست همچنین هیئت بورس اوراق بهادار لوکزامبورگ علاقه شدید خود را به تشویق سرمایه گذاران خود برای سرمایه گذاری در سازمان بورس پاکستان ابراز کرد و از بهترین شیوه های حاکمیت شرکتی این سازمان تشکر و قدردانی به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1