خبر فوری

 
ژنرال قمر جاوید باجوا از پادگان ارتش در کویته بازدید نمود
کد خبر :915423781

09:27 1401/09/03


برچسب ها : ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده سپاه کویته, فرمانده ستاد ارتش پاکستان,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در روزهای پایانی منصب خود با سفر به کویته مرکز ایالت بلوچستان در پادگان ارتش در کویته حضور یافت.


کویته: به گزارش راز نیوز| ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در روزهای پایانی منصب خود با سفر به کویته مرکز ایالت بلوچستان در پادگان ارتش در کویته حضور یافت.

طبق اعلام اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا در بازدید از پادگان ارتش در کویته در یادمان شهدای ارتش حضور یافت و با اهدای گل به مقام شهدای ارتش پاکستان ادای احترام نمود.

فرمانده ستاد ارتش پاکستان سپس در گفتگو با افسران و نیروهای حاضر در پادگان کویته از نقش آنان در امدادرسانی به سیل زدگان و همراهی با دولت محلی در کمک به مردم سیل زده تمجید نمود.

وی همچنین تلاش‌ها و اقدامات نیروهای سپاه کویته در ایجاد امنیت و ثبات در سطح ایالت را قابل تحسین عنوان نمود

فرمانده ارتش پاکستان علاوه بر این مؤسسه قلب و عروق شیخ محمد بن زاید آل نهیان کویته را نیز افتتاح نمود.

وی طی سخنانی اظهار داشت: این مؤسسه قلب نخستین مرکز قلب 120 تختی در کویته است که با حمایت و همکاری امارات متحده عربی به بهره برداری رسیده است، این مؤسسه به هر نحو ممکن به مردم بلوچستان خدمت رسانی خواهد کرد.

ژنرال قمر جاوید باجوا در جریان سفر خود به کویته به نمایندگی از رئیس جمهور پاکستان نشان افتخار «ستاره قائد اعظم» را به عبدالله خلیفه سعید الغفیلی اهدا نمود.

فرمانده ارتش پاکستان همچنین از دانشکده فرماندهی و ستاد و دانشکده پیاده نظام و تاکتیک نیز بازدید نمود.

 

ارسال نظر

 
1