خبر فوری

 
اعلام آمادگی سرمایه گذاران چینی برای راه اندازی خط تولید موتورسیکلت های برقی در پاکستان
کد خبر :913945406

12:23 1403/05/19


برچسب ها : پاکستان و چین, تجارت الکترونیک, دولت محلی ایالت پنجاب, لاهور, هیئت چینی, وزیر صنعت و تجارت,

هیئت سرمایه گذاران چینی در جریان دیدار با وزیر صنعت و تجارت دولت محلی ایالت پنجاب پاکستان نسبت به راه اندازی خط تولید موتورسیکلت های برقی اعلام آمادگی نشان دادند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| هیئت سرمایه گذاران چینی در جریان دیدار با وزیر صنعت و تجارت دولت محلی ایالت پنجاب پاکستان نسبت به راه اندازی خط تولید موتورسیکلت های برقی اعلام آمادگی نشان دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، هیئت بلند پایه ای از سرمایه گذاران چینی روز گذشته با چودری شافع وزیر صنعت و تجارت دولت محلی ایالت پنجاب پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

در این دیدار دو طرف نسبت به گسترش همکاری در زمینه آموزش فنی، فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک توافق نموده و هیئت چینی آمادگی خود برای راه اندازی خط تولید موتورسیکلت های برقی در ایالت پنجاب را ابراز داشت.

در بخش دیگری از این دیدار مدیرعامل یکی از شرکت های حاضر در این هیئت چینی طی سخنانی اظهار داشت: گروه ما خواستار مشارکت با شرکت های بومی پاکستان در زمینه تجارت الکترونیک است، ما علاوه بر راه اندازی خط تولید موتورسیکلت های برقی در پنجاب، ایستگاه های شارژ مختص آن را نیز ایجاد خواهیم کرد.

گروه چینی برای این امر اختصاص زمین با مساحت 6 کانال معادل 3 هزار و 35 متر مربع را مطالبه نمود.

در ادامه این دیدار چودری شافع گفت: دولت محلی مصمم به گسترش وسایل نقلیه الکترونیکی به منظور مقابله با آلودگی هوا است، دولت تعداد 10 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی را به دانشجویان کالج و دانشکده ها اهدا خواهد نمود.

وی گفت: ما هرگونه تسهیلات لازم برای راه اندازی خط تولید این دستگاه را در اختیار گروه چینی قرار خواهیم داد.

ارسال نظر

 
1