خبر فوری

 
دیدار فرمانده نیروی هوایی مجارستان با فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان
کد خبر :912767893

10:55 1402/07/26


برچسب ها : ارتشبد ظهیر احمد بابر, پاکستان و مجارستان, روابط نظامی, ستاد فرماندهی, فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان, همکاری دفاعی,

سرتیپ جوزف کولر فرمانده نیروی هوایی مجارستان با مارشال ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سرتیپ جوزف کولر فرمانده نیروی هوایی مجارستان با مارشال ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان دیدار کرد.

به گفته گزارش، این اولین سفر فرمانده نیروی هوایی مجارستان به پاکستان می باشد که نقطه عطفی در مشارکت دوجانبه و آغاز راه جدیدی در مسیر روابط دوطرفه است. این نشست نشان دهنده مشارکت دوجانبه رو به رشد پاکستان و مجارستان در صنعت دفاعی و بخش نظامی است. در این دیدار بر توسعه راه‌های جدید برای همکاری‌های دوجانبه در چند حوزه مهم همکاری مشترک به‌ویژه فناوری نظامی و برنامه‌های آموزشی تاکید شد.

در ادامه بیان شد که نیروهای هوایی پاکستان و مجارستان به زودی یادداشت تفاهمی را نهایی خواهند کرد که بر اساس آن نیروی هوایی پاکستان آموزش های اولیه و تاکتیکی را به خلبانان جنگنده های نیروی هوایی مجارستان ارائه خواهد کرد.

فرمانده نیروی هوایی پاکستان در مورد ساختار عملیاتی نیروی هوایی این کشور، اهداف و پروژه‌های مختلف در حال اجرا برای بهبود زیرساخت‌های آن در چارچوب استراتژی‌های رزمی آینده، توضیحاتی را ارائه کرد و بر اهمیت تحیکم روابط دیپلماتیک و دفاعی میان دو کشور، تاکید داشت.

سرتیپ جوزف کولر فرمانده نیروی هوایی مجارستان تعهد تزلزل ناپذیر خود برای توسعه همکاری نظامی و گسترش روابط از قبل موجود در زمینه آموزشی را ابراز کرد و علاقه عمیق خود به پارک ملی علم و فناوری هوافضا ی پاکستان را ابراز داشت. وی همچنین بر تعهد خود برای ارتقای همکاری های فنی جهت تقویت مشارکت دفاعی موجود بین دو کشور تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1