خبر فوری

 
 
به آتش کشیدن یک دستگاه تریلی توسط تجزیه طلبان بی ال اف در تربت
کد خبر :91207359

10:03 1403/02/22


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, خودروهای باربری, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

تجزیه طلبان جبهه آزادی بخش بلوچستان روز گذشته یک دستگاه تریلی که از بلوچستان پاکستان به مقصد ایالت پنجاب در حال تردد بود را در حوالی شهر تربت به آتش کشیدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| تجزیه طلبان جبهه آزادی بخش بلوچستان روز گذشته یک دستگاه تریلی که از بلوچستان پاکستان به مقصد ایالت پنجاب در حال تردد بود را در حوالی شهر تربت به آتش کشیدند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در بیانیه‌ای در این خصوص اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 23 دیشب(پنجشنبه) با مسدود کردن جاده سی پک در محدوده منطقه جوسک شهرستان کیچ، اقدام به بازرسی از خودروهای عبوری نموده و یک دستگاه تریلی به مقصد پنجاب را به آتش کشیدند.

وی گفت: این تریلی حامل محموله‌ای از بندر گوادر به سمت ایالت پنجاب بود، فدائیان بلوچ ما رانندگان این تریلی را بر اساس ارزش‌های انسانی پس از تنبیه رها کردند.

سخنگوی بی ال اف خاطرنشان کرد: حاکمیت اشغالگر پاکستانی از طریق حیله‌های مختلف در حال غارت منابع ملی بلوچ و انتقال آنها به سمت ایالت پنجاب است. فدائیان بلوچ ما همواره برای دفاع از سرزمین و منابع ملی بلوچ آماده هستند. هیچ فردی حق ندارد بدون رضایت ملت بلوچ به عرضه منابع ملی بلوچ بپردازد.

وی افزود: ما بارها به سرمایه گذاران هشدار داده‌ایم و بار دیگر به تمامی سرمایه گذاری جهانی و منطقه‌ای و صاحبان خودروهای باری هشدار می‌دهیم که از مشارکت در این طرح‌ها خودداری نمایند. بلوچستان در وضعیت جنگی قرار داد و در این شرایط مسئولیت هرگونه خسارت متوجه خود سرمایه گذاران خواهد بود.

وی در پایان عنوان داشت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد، این حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1