خبر فوری

 
پاکستان و آلمان بر توسعه تعاملات دوجانبه تأکید کردند
کد خبر :911982570

17:41 1402/11/14


برچسب ها : برلین, بوندستاگ آلمان, پارلمان مرکزی آلمان, پاکستان و آلمان, تغییرات اقلیمی, روابط دوجانبه, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در آلمان, همکاری دوجانبه,

ثقلین سیده سفیر پاکستان در برلین ظهر امروز با تعدادی از نمایندگان پارلمان آلمان به گفتگو و رایزنی در خصوص بررسی موضوعات مورد علاقه دوجانبه پرداخت.


برلین: به گزارش راز نیوز | ثقلین سیده سفیر پاکستان در برلین ظهر امروز با تعدادی از نمایندگان پارلمان آلمان به گفتگو و رایزنی در خصوص بررسی موضوعات مورد علاقه دوجانبه پرداخت.

بر اساس جزئیات، ثقلین سیده سفیر پاکستان در برلین با گروهی از نمایندگان پارلمان آلمان به سرپرستی خانم رنته کوناست رئیس گروه دوستی پارلمانی جنوب آسیا دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، مقامات دو کشور در خصوص ابعاد مختلف روابط دوجانبه از جمله همکاری های اقتصادی، اقدام اقلیمی، آموزش حرفه ای و تبادل هیئت های پارلمانی میان پاکستان و آلمان بحث و رایزنی کردند.

نماینده دیپلماتیک پاکستان همچنین با آقای آدیس احمدوویچ عضو پارلمان آلمان (بوندستاگ آلمان) و رئیس کمیته فرعی سیاست بین المللی اقلیم و انرژی این کشور در برلین دیدار کرد.

در این دیدار، طرفین به گفتگو و رایزنی در خصوص موضوعات مربوط به صادرات نیروی کار، اقدامات آب و هوایی، انرژی های تجدیدپذیر و گسترش همکاری اقتصادی میان پاکستان و آلمان، پرداختند.

ارسال نظر

 
1