خبر فوری

 
کشته و زخمی شدن 3 نظامی پاکستانی در اثر انفجار در کویته
کد خبر :911782564

09:50 1403/02/24


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, انفجار بمب, ایالت بلوچستان, پاسگاه ارتش پاکستان, پلیس ایالت بلوچستان, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

در حمله عناصر ناشناس به پاسگاه نیروهای امنیتی پاکستان در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان یک تن کشته و 2 نفر دیگر نیز زخمی شدند.


کویته: به گزارش راز نیوز| در حمله عناصر ناشناس به پاسگاه نیروهای امنیتی پاکستان در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان یک تن کشته و 2 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شب گذشته پاسگاه نیروهای امنیتی ارتش پاکستان واقع در منطقه هزارگنجی شهر کویته هدف حمله نارنجکی عناصر ناشناس قرار گرفت، این انفجار منجر به کشته شدن یک نظامی و مجروحیت دو تن دیگر گردید.

مجروحان این حادثه بلافاصله توسط تیم‌های امدادرسانی به بیمارستان انتقال یافتند، پلیس بلافاصله پس از این حادثه در محل حضور یافته و تحقیقات برای بررسی ابعاد این حادثه را آغاز نمود.

لازم به ذکر است گروه‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در کویته و دیگر نقاط ایالت بلوچستان در حال مبارزه علیه ارتش و نهادهای امنیتی پاکستان هستند، با این حال تاکنون هیچ کدام از این گروه‌ها مسئولیت حمله شب گذشته را نپذیرفته است.

ارسال نظر

 
1