خبر فوری

 
 
حملات ارتش آزادی بخش بلوچ علیه نیروهای پاکستانی در کویته و خاران
کد خبر :911193112

10:07 1403/07/03


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, جیئند بلوچ, شهر خاران, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان, کویته,

اعضای ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) طی 2 عملیات جداگانه در مناطق خاران و کویته ایالت بلوچستان نیروهای پاکستانی را هدف قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| اعضای ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) طی 2 عملیات جداگانه در مناطق خاران و کویته ایالت بلوچستان نیروهای پاکستانی را هدف قرار دادند.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه خود اعلام نمود: مبارزان بلوچ ما شب گذشته اردوگاه ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه البت شهرستان خاران را به وسیله راکت و دیگر سلاح های سنگین هدف حمله قرار دادند که در اثر اصابت یک راکت به پاسگاه نگهبانی این اردوگاه 1 نظامی دشمن در دم به هلاکت رسید و خسارات مالی و جانی به ارتش دشمن وارد آمد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزان بلوچ ما همچنین امشب یک جاسوس و عنصر وابسته به ارتش و نهادهای امنیتی پاکستان به نام مجاهد ساکن شهر بهاولپور ایالت پنجاب را در خیابان بروری شهر کویته واقع در نزدیکی منطقه کلی ابراهیم زئی را به ضرب گلوله به قتل رساندند.

وی گفت: این شخص در پوشش مغازه پیرایش در حال جاسوس برای ارتش دشمن بود و مغازه وی برای انجام فعالیت های جاسوسی مورد استفاده قرار می گرفت.

ارسال نظر

 
1