خبر فوری

 
شریف اف: رئیس جمهور آذربایجان قصد دارد به زودی به پاکستان سفر کند
کد خبر :910344072

11:32 1403/04/13


برچسب ها : اسلام آباد, باکو, پاکستان و آذربایجان, جام کمال خان, خضر فرهادوف, سفیر آذربایجان, معاون وزیر امور خارجه آذربایجان, وزیر بازرگانی پاکستان, وزیر تجارت پاکستان,

معاون وزیر خارجه آذربایجان در دیدار با وزیر تجارت پاکستان از سفر قریب الوقوع رئیس جمهور آذربایجان به پاکستان خبر داد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| جام کمال خان وزیر تجارت پاکستان با بیان اینکه پاکستان به مناسبات دو جانبه خود با آذربایجان اهمیت بسزایی می دهد، تاکید کرد که دو طرف باید به همکاری های همه جانبه خود از جمله در بخش های گردشگری، حمل و نقل، انرژی و دفاع ادامه دهند.

به گزارش بخش رسانه ای وزارت تجارت پاکستان: سمیر شریف اف معاون وزیر امور خارجه آذربایجان روز سه‌شنبه با جام کمال خان در دفتر وی دیدار کرد.

در این بین به همراه خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در پاکستان و احسن علی منگی معاون وزیر تجارت پاکستان، دیگر مقامات عالی رتبه نیز حضور داشتند.

وزیر دولت فدرال پاکستان با تصریح بر اینکه پاکستان مصمم به داشتن روابط اقتصادی مستحکم با تمامی کشور های منطقه است، گفت: دولت فعلی در سه ماهه گذشته پیشرفت چشمگیری در ارتقای روابط اقتصادی و دیپلماتیک داشته است.

شریف اف معاون وزیر امور خارجه آذربایجان از آمادگی کشورش برای همکاری نزدیک با پاکستان در همه زمینه های مورد علاقه دو کشور خبر داد.

وی افزود: رئیس جمهور آذربایجان قصد دارد به زودی به پاکستان سفر کند که در این بین تفاهمنامه های متعددی به امضاء خواهند رسید. وی با برجسته سازی مسئله تسهیل سفر میان دو کشور، خاطر نشان کرد که آذربایجان بر اساس سیاست روادید خود، سال گذشته به 55 هزار پاکستانی ویزا داده است.

معاون وزیر خارجه آذربایجان اظهار کرد که کشورش اولین کشور آسیای میانه است که پرواز های مستقیم به پاکستان دارد و این امر در تسهیل بیشتر تماس ها نقش بسزایی دارد.

در پایان وزیر تجارت پاکستان از اداره های بازرگانی آذربایجان به سرمایه گذاری در پاکستان دعوت داد.

ارسال نظر

 
1