خبر فوری

 
سفر وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل آذربایجان در هفته دوم ژوئیه به پاکستان
کد خبر :90486130

17:20 1402/04/02


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, خضر فرهادوف, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر آذربایجان, سید امین الحق, همکاری اقتصادی, وزیر فدرال فناوری اطلاعات و مخابرات پاکستان,

خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در اسلام آباد امروز جمعه (2 تیر) با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خضر فرهادوف سفیر آذربایجان در اسلام آباد امروز جمعه (2 تیر) با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات پاکستان دیدار کرد.

وزیر فدرال با برجسته سازی زمینه های سرمایه گذاری در پاکستان از جمله در بخش های فناوری اطلاعات و مخابرات، اظهار داشت که خواستار مستحکم تر شدن مناسبات دوجانبه و افزایش حجم تجارت هستیم. دو کشور پاکستان و آذربایجان از حیث کشورهای برادر اسلامی روابط دیرینه ای دارند.

وی افزود: پاکستان کشوری است که زودتر از همه آذربایجان را به رسمیت شناخت و روابط دوستانه و سرشار از محبت میان دو کشور فطری هستند. همکاری در بخش های تجارت و صنعت می تواند مناسبات فیمابین را مستحکم تر نماید.

خضر فرهادوف سفیر آذربایجان، گفت: اقدامات و ابتکارات انقلابی صورت گرفته در بخش فناوری اطلاعات در پاکستان ستودنی هستند، وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل آذربایجان، هفته دوم ژوئیه سفری به پاکستان خواهد داشت. خواستار امضای تفاهمنامه میان دو کشور در خصوص همکاری در بخش فناوری اطلاعات در این سفر می باشیم. سفیر در پایان این دیدار از وزیر فدرال پاکستان به طور رسمی دعوت کرد تا از آذربایجان بازدید کند.

ارسال نظر

 
1