خبر فوری

 
تأکید مقامات کویتی بر حفاظت از حقوق کارگران پاکستانی
کد خبر :900746577

14:38 1403/02/24


برچسب ها : پاکستان و کویت, روابط دوجانبه, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در کویت, نیروی کار, همکاری دوجانبه,

محمد فاروق سفیر پاکستان در کویت با مرزوق العتیبی مدیرکل اداره عمومی نیروی انسانی کویت به گفتگو و رایزنی پرداخت.


کویت: به گزارش راز نیوز | محمد فاروق سفیر پاکستان در کویت با مرزوق العتیبی مدیرکل اداره عمومی نیروی انسانی کویت به گفتگو و رایزنی پرداخت.

فهد المراد معاون مدیر کل اداره عمومی نیروی انسانی در امور حفاظت از نیروی انسانی نیز در این نشست حضور داشت.

در این دیدار، العتیبی روابط دوستانه و دیرینه کویت و پاکستان را ستود و بر اهمیت حفظ این روابط مثبت تأکید کرد.

بحث و گفتگو در این نشست بر روی تلاش های مشترک در جذب و استخدام متخصصان نیروی کار پاکستانی در کویت از جمله امضای یک یادداشت تفاهم در این زمینه متمرکز بود.

موضوعات مهم در مورد مسائل نیروهای کار پاکستانی نیز با تعهد به حل چالش ها با هماهنگی مقامات مربوطه مورد بحث و بررسی مقامات دو کشور قرار گرفت.

العتیبی با تصریح بر تمرکز کویت بر جذب کارگران با مهارت‌های تخصصی که به بازار کار این کشور قوت می بخشند، بر تلاش‌های مستمر برای ارتقای فرآیند استخدام در راستای توسعه و منافع اقتصادی کویت و همچنین بهره مندی از نیروی کار و کشورهای اعزام‌کننده تأکید کرد.

در همین حال، فهد المراد بر نقش حیاتی این سازمان در حفاظت از حقوق قانونی همه کارگران، از جمله اتباع پاکستانی، در بخش های مختلف تأکید کرد و گفت: تضمین یک محیط کاری مناسب که حقوق کارگران را حفظ کند، اولویت اصلی این سازمان است.

محمد فاروق از حکومت کویت به ویژه اداره عمومی نیروی انسانی، به دلیل تلاش های مستمر آنها در رسیدگی به مسائل مربوط به جامعه پاکستانی در این کشور تشکر و قدردانی نمود.

وی همچنین در پایان این نشست بر تعهد پاکستان به تقویت روابط دوجانبه با کویت به نفع دو کشور تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1