خبر فوری

 
 
9 کشته در انفجار انتحاری جلال آباد افغانستان
کد خبر :1433580069

09:22 1398/03/24


برچسب ها : انفجار انتحاری, جلال آباد, طالبان افغانستان, ننگرهار,

در اثر انفجار انتحاری در شهر جلال آباد واقع در شرق افغانستان دست کم 9 نفر کشته و 12 تن دیگر نیز زخمی شدند.


 

کابل: به گزارش راز نیوز در اثر انفجار انتحاری در شهر جلال آباد واقع در شرق افغانستان دست کم 9 نفر کشته و 12 تن دیگر نیز زخمی شدند.

عطاء ا.. خوگیانی سخنگوی فرمانداری ولایت ننگرهار افغانستان در این باره خبر داد: یک فرد انتحاری پیاده، با نزدیک نمودن خود به مرکز ایست و بازرسی پلیس در جلال آباد جلیقه انفجاری خود را منفجر نمود.

وی افزود: در این حمله انتحاری 9 نفر از جمله 4 تن از نیروهای امنیتی جان باختند و 12 تن دیگر از افراد نظامی و غیرنظامی نیز زخمی شده اند که 4 تن از آنان را کودکان تشکیل می دهند.

مناطق اطراف جلال آباد مرکز حضور نیروهای شبه نظامی طالبان و دیگر گروهک های مرتبط با داعش است، اما تاکنون هیچکدام از این گروه های تروریستی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته اند.

لازم به ذکر است در موج جدید حملات تروریستی و انتحاری در مناطق مختلف افغانستان، تاکنون صدها تن از شهروندان بی دفاع افغانستان و نظامیان دولتی جان خود را از دست داده اند.

این در حالی است که مقامات آمریکا به دنبال تلاش برای متقاعد نمودن گروه شبه نظامی طالبان افغانستان برای آتش بس و ایجاد صلح در این کشور هستند و تاکنون چندین مرحله از مذاکرات میان نمایندگان دولت آمریکا و مقامات طالبان افغانستان در دوحه پایتخت قطر برگزار گردیده است، اما تاکنون هیچگونه توافق نهایی میان مقامات دو طرف صورت نگرفته است.

ارسال نظر

 
1