خبر فوری

 
بیانیه جبهه آزادی بخش بلوچستان در خصوص حمله موشکی پاکستان به سراوان
کد خبر :898778241

10:40 1402/10/28


برچسب ها : ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, حمله پهپادی, حمله موشکی, سراوان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, مرز ایران و پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ که در ایالت بلوچستان پاکستان فعالیت‌های مبارزاتی دارد طی بیانیه‌ای حمله موشکی و پهپادی پاکستان به سراوان را تأیید کرد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ که در ایالت بلوچستان پاکستان فعالیت‌های مبارزاتی دارد طی بیانیه‌ای حمله موشکی و پهپادی پاکستان به سراوان را تأیید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان شب گذشته طی بیانیه‌ای اعلام داشت: برادران بلوچ ما که از جور و جفای حاکمیت اشغالگر فرار کرده و در ایران اقامت داشتند، امشب هدف حملات موشکی و پهپادی ارتش پاکستان قرار گرفتند.

وی افزود: در نتیجه این حمله فدائیان جبهه آزادی بخش بلوچستان به شهادت رسیدند. پاکستان تاوان این حمله خود را پرداخت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اکنون جبهه آزادی بخش بلوچستان سکوت نخواهد کرد و ما انتقام آن را خواهیم گرفت، اکنون ما به حاکمیت پاکستان اعلام جنگ می‌کنیم.

از سوی دیگر خبرگزاری دی بلوچستان که عمدتاً اخبار مرتبط با فعالیت گروه‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در پاکستان را پوشش می‌دهد با انتشار خبری به نقل از جبهه آزادی بخش بلوچستان هدف قرارگیری اعضای این گروه تجزیه طلب را رد کرده است.

طبق اعلام این پایگاه خبری، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با رد صحت و سقم بیانیه منتسب به خود که در شبکه‌های اجتماعی در دست گردش است اعلام نمود: هیچ مخفیگاه جبهه آزادی بخش بلوچستان در ایران وجود ندارد و در حملات اخیر پاکستان هیچ‌کدام از فدائیان بلوچ بی ال اف به شهادت نرسیده‌اند.

وی افزود: برخی با ویرایش سربرگ متعلق به شبکه آشوب سخنگوی رسانه‌ای شبکه‌های اجتماعی بی ال اف اقدام به انتشار خبری به نام سرگرد گهرام بلوچ نموده‌اند که رد و تکذیب می‌شود.

ارسال نظر

 
1