خبر فوری

 
طرح تحریک طالبان پاکستان برای ایجاد پایگاه در بلوچستان نافرجام ماند
کد خبر :897036368

11:10 1403/03/24


برچسب ها : پلیس ایالت بلوچستان, تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, سی تی دی, نیروهای امنیتی پاکستان,

مقامات امنیتی ایالت بلوچستان پاکستان از شکست طرح گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان برای ایجاد پایگاه های مختلف در این ایالت خبر دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| مقامات امنیتی ایالت بلوچستان پاکستان از شکست طرح گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان برای ایجاد پایگاه های مختلف در این ایالت خبر دادند.

طبق جزئیات اعلام شده، دایره مبارزه با تروریسم(CTD) با انتشار بیانیه ای در این باره اعلام داشت: «نهادهای امنیتی و دایره مبارزه با تروریسم بلوچستان طی روزهای گذشته گزارش هایی را دریافت کردند که گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در تلاش برای ایجاد مراکزی در ایالت بلوچستان است و بدین منظور یکی از فرماندهان ارشد و عضو شورای این گروه تروریستی نیز به وارد بلوچستان شده است.

در این راستا ما روند جمع آوری اطلاعات بیشتر در این باره را آغاز کرده و موفق شدیم یک شبکه تروریستی که با عناصر تروریستی خارج و داخل کشور در ارتباط هستند را شناسایی نماییم.

دایره مبارزه با تروریسم و نهادهای امنیتی پاکستان عملیات مشترکی را علیه این شبکه تروریستی کلید زده و ضمن بازداشت برخی از تسهیل گران این شبکه، ما امیدوار به بازداشت عناصر کلیدی این شبکه تروریستی هستیم.

تسهیل گران بازداشت شده تمامی اطلاعات ما را تایید نموده و اطلاعات تکمیلی را از آنها دریافت کردیم. ان شاء الله به زودی تمامی اعضای کلیدی این شبکه تحت بازداشت قرار گرفته و پس از طی روال قانونی مورد مجازات قرار خواهند گرفت.

اقدامات صورت گرفته تا این لحظه باعث شکست طرح شوم گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بلوچستان گردید و نهادهای امنیتی تمامی توانمندی و مهارت های خود را در این زمینه به کار بسته اند، پس از تکمیل عملیات تمامی جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.»

ارسال نظر

 
1