خبر فوری

 
 
سرمایه گذاری در پروژه های مختلف محور گفتگوی سفیر فرانسه با وزیر امور دریایی و راه آهن پاکستان
کد خبر :896251405

14:17 1402/08/01


برچسب ها : پاکستان و فرانسه, دولت موقت, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر فرانسه, همکاری دوجانبه, وزیر ارتباطات, وزیر امور دریایی, وزیر راه آهن,

نیکلاس گال سفیر فرانسه در اسلام آباد با شاهد اشرف تارر وزیر ارتباطات، امور دریایی و راه آهن دولت موقت پاکستان به گفتگو و رایزنی کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نیکلاس گال سفیر فرانسه در اسلام آباد با شاهد اشرف تارر وزیر ارتباطات، امور دریایی و راه آهن دولت موقت پاکستان به گفتگو و رایزنی در خصوص موضوعات مورد علاقه دوجانبه پرداخت.

شاهد اشرف تارر در ابتدای سخنان خود فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان را برجسته خواند و گفت: در پاکستان فرصت های طلایی برای سرمایه گذاران فرانسوی وجود دارد و پروژه بزرگراه سکهر-حیدرآباد (M-6)، یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری فرانسوی هاست.

وی همچنین بیان کرد: شرکت ملی کشتیرانی پاکستان نیز در حال گسترش دامنه فعالیت خود می باشد و فرصت های سرمایه گذاری مناسبی در آنجا بوجود آمده است.

در ادامه این نشست، سفیر فرانسه ضمن اشاره به روابط تاریخی دوستانه میان پاکستان و فرانسه، علاقه سرمایه گذاران فرانسوی را به سرمایه گذاری در پروژه های مختلف پاکستانی ابراز کرد.

وی افزود: شرکت حمل و نقل ریلی فرانسه به نام " آلستوم" در پاکستان مشغول به کار است و این گامی بزرگ برای سرمایه گذاری مضاعف در این کشور می باشد؛ ما همچنین سرمایه گذاران خود را تشویق خواهیم کرد تا در پاکستان سرمایه گذاری هنگفتی داشته باشند.

در پایان این نشست، وزیر ارتباطات، امور دریایی و راه آهن دولت موقت پاکستان آینده کشور را روشن توصیف کرد و گفت: دموکراسی در پاکستان در حال حرکت به سمت پایدار شدن است.

ارسال نظر

 
1