خبر فوری

 
تبادل نظر فرمانده ارتش پاکستان و نخست وزیر مالزی پیرامون مناسبات راهبردی دوجانبه
کد خبر :895791606

13:07 1403/07/13


برچسب ها : انور ابراهیم, پاکستان و مالزی, راولپندی, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, نخست وزیر مالزی,

فرمانده ارتش پاکستان و نخست وزیر مالزی در دیدار با یکدیگر پیرامون ابعاد مختلف منافع راهبردی دوجانبه، تحولات منطقه ای و همکاری دفاعی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| فرمانده ارتش پاکستان و نخست وزیر مالزی در دیدار با یکدیگر پیرامون ابعاد مختلف منافع راهبردی دوجانبه، تحولات منطقه ای و همکاری دفاعی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، انور ابراهیم نخست وزیر مالزی که در صدر هیئت بلندپایه به پاکستان سفر کرده است، صبح امروز جمعه با حضور در مقر فرماندهی مرکزی ارتش این کشور با ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان دیدار نمود.

طبق بیانیه روابط عمومی ارتش پاکستان، دو طرف در این دیدار بر لزوم توسعه همکاری های دوجانبه میان اسلام آباد و کوالالامپور به ویژه در بخش دفاعی تاکید کردند.

نخست وزیر مالزی نیز طی سخنانی از توانمندی حرفه ای ارتش پاکستان در جنگ علیه تروریسم و نقش این نهاد در ایجاد ثبات و امنیت منطقه ای تمجید نمود.

وی از فرمانده ارتش پاکستان برای سفر به مالزی دعوت به عمل آورد، فرمانده ارتش پاکستان نیز ضمن تقدیر از وی اظهار داشت: سفر هیئت مالزیایی به پاکستان به تقویت بیش از پیش روابط تاریخی و پایدار دوجانبه کمک خواهد نمود.

ارسال نظر

 
1