خبر فوری

 
بی ال اف: در حمله به ارتش پاکستان در بلیده سه نفر را به هلاکت رساندیم
کد خبر :893497526

09:41 1402/08/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, بلیده, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, کاروان ارتش پاکستان,

گروه جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف طی بیانیه‌ای از حمله به ارتش پاکستان در منطقه بلیده شهرستان کیچ خبر داد و افزود: در این حمله سه نظامی پاکستانی کشته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه جبهه آزادی بخش بلوچستان موسوم به بی ال اف طی بیانیه‌ای از حمله به ارتش پاکستان در منطقه بلیده شهرستان کیچ خبر داد و افزود: در این حمله سه نظامی پاکستانی کشته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه با پذیرش مسئولیت حمله به کاروان ارتش پاکستان در منطقه بلیده ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 2 بعد از ظهر روز جمعه کاروان ارتش پاکستان مشتمل بر 2 خودرو را در نزدیکی منطقه میناز از توابع بخش بلیده هدف قرار دادند، در این حمله یکی از خودروها در تیررس سلاح‌های سنگین و جدید ما قرار گرفت که در نتیجه آن سه تن از سرنشینان این خودرو دچار جراحت شدند.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان بلوچ طبق اطلاعات محرمانه در مسیر دشمن کمین نموده و پس از رسیدن کاروان دشمن به نقطه مورد نظر، فدائیان بلوچ مطابق با تاکتیک‌های هماهنگ شده با استفاده از سلاح‌های خودکار دشمن را هدف قرار دادند.

وی گفت: کاروان نظامی مذکور از منطقه زامران در حال بازگشت به اردوگاه واقع در منطقه بلیده بت بود که هدف حمله فدائیان بلوچ قرار گرفت، با توجه به شدت حمله مذکور دشمن فرصت پاسخ به این عملیات را نیافت و فدائیان بلوچ ما توانستند با موفقیت خود را به پناهگاه‌های امن برسانند.

سخنگوی بی ال اف در پایان تصریح کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد، حملات ما علیه منافع دستگاه حاکمیتی اشغالگر و نیروهای مسلح آن تا زمان دستیابی به آزادی ملی بلوچ و حفظ منافع ملی بلوچ تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1