خبر فوری

 
 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| منابع آگاه از آغاز عملیات مشترک نیروهای امنیتی پاکستان علیه تروریست‌ها در منطقه درازنده شهرستان دیره اسماعیل خان به صورت زمینی و هوایی خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای سپاه مرزی، ارتش، پلیس و دایره مبارزه با تروریسم عملیات مشترک وسیعی علیه تروریست‌ها را در مناطق کوهستانی کهویی بهاره و کهویی پیور واقع در منطقه درازنده شهرستان دیره اسماعیل خان آغاز نمودند.

به گفته منابع آگاه دولتی، گستره این عملیات مشترک نظامی به مناطق کوهستانی متصل به ایالت‌های بلوچستان و پنجاب نیز می‌رسد و بالگردهای نظامی نیز در حال پشتیبانی از نیروهای نظامی زمینی هستند.

این منابع اعلام داشتند تاکنون چندین مخفیگاه گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان منهدم شده است و چندین تن از تروریست‌ها و عناصر مرتبط با گروهک کنداپور و دیگر گروهک‌های وابسته به تحریک طالبان پاکستان دستگیر شده‌اند.

تروریست‌ها و عناصر وابسته به گروهک‌های تروریستی به منظور انجام بازجویی به محل ناشناس منتقل شده‌اند و بازجویی از آنان آغاز شده است.

مقامات محلی از احتمال دستگیری دیگر افراد مرتبط با گروه‌های تروریستی پس از انجام بازجویی‌ها خبر دادند.

از سوی دیگر در پی واژگونی خودروی حامل عنایت الله تایگر مسئول تیم خنثی سازی بمب در حین بازگشت از این عملیات، وی به همراه راننده خودرو دچار جراحت شدند که بلافاصله به بیمارستان دیره اسماعیل خان منتقل شدند.

این در حالی است که گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان تاکنون وقوع این عملیات علیه نیروهای خود را تأیید و یا رد نکرده است.

ارسال نظر

 
1