خبر فوری

 
 
تسریع در اجرای توافقات صورت گرفته در زمینه رسانه محور تبادل نظر وزیر اطلاع رسانی پاکستان و سفیر عربستان سعودی
کد خبر :883705689

13:08 1402/08/17


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امورهماهنگی بین مذاهب, روابط دوجانبه, سفیر عربستان سعودی, صداو سیما, محمد طاهر محمود اشرفی, نواف بن سعید المالکی, وزیر اطلاع رسانی و رسانه,

مرتضی سولنگی وزیر اطلاع رسانی و صداوسیما به همراه طاهر محمود اشرفی دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان برای هماهنگی بین ادیان، با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در سفارتخانه دیدار کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مرتضی سولنگی وزیر اطلاع رسانی و صداوسیما ی پاکستان امروز چهارشنبه 17 آبان با حضور در سفارتخانه عربستان سعودی، با سفیر نواف بن سعید المالکی دیدار کرد که در این نشست طاهر محمود اشرفی نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان برای هماهنگی بین ادیان نیز حضور داشت.

در این نشست طرفین بر تسریع در اجرای توافقات صورت گرفته میان پاکستان و عربستان سعودی در بخش رسانه و ارتباطات، و گسترش بیشتر همکاری ها در بخش های رسانه، سریال و سایر زمینه های مرتبط توافق کردند.

همچنین در این نشست درخصوص اجلاس سازمان همکاری اسلامی که قرار است مورخه 12نوامبر-21 آبان برگزار شود نیز تبادل نظر انجام گرفت.

وزیر اطلاع رسانی پاکستان برگزاری اجلاس روسای سازمان همکاری اسلامی توسط عربستان سعودی را خوشایند قرار داد و گفت: پاکستان به عنوان عضو بنیانگذار، عملکرد جدی خود در تحکیم بیشتر و اجرای اهداف سازمان همکاری اسلامی را ایفا خواهد کرد و تقویت نقش سازمان همکاری اسلامی در حفاظت از منافع امت اسلامی و نقش عربستان سعودی در این زمینه را مورد تمجید قرار می دهیم.

وی در ادامه برای شاه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی آرزوی موفقیت کرد.

سفیر عربستان سعودی در این میان از وزیر فدرال پاکستان برای بازدید از عربستان سعودی دعوت کرد که وزیر بابت این دعوت از سفیر تشکر کرد.

ارسال نظر

 
1