خبر فوری

 
ارتش پاکستان: مخالفت برخی جناح ها با عملیات عزم استحکام نگران کننده است
کد خبر :882723193

11:57 1403/04/16


برچسب ها : پاکستان, راولپندی, ژنرال سید عاصم منیر احمد, ستاد فرماندهی, ستاد کل فرماندهی ارتش پاکستان, عملیات نظامی, فرمانده ارتش پاکستان, نشست فرماندهان, نیروهای مسلح,

در نشست فرماندهان ارشد ارتش پاکستان ضمن ابراز نگرانی نسبت به مخالفت برخی جناح ها با عملیات عزم استحکام، گفته شد که این انتقاد ها بی جهت و با هدف دستیابی به اهداف سیاسی می باشد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| 265مین نشست فرماندهان ارشد ارتش پاکستان روز گذشته به ریاست ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش در ستاد فرماندهی GHQ برگزار شد.

مجمع ضمن ادای احترام به شهدا، نیروهای مسلح ارتش و سایر نهادهای امنیتی و جانفشانی های مردم برای برپایی صلح و ثبات در کشور، به طور مفصل تحولات کلی امنیتی از جمله جنبه های مختلف از عملیات "عزم اسحتکام" را مورد بررسی قرار داد.

این مجمع عملیات عزم استحکام/ثبات قاطع را گام مهمی در راستای استراتژی مبارزه با تروریسم توصیف کرده و اظهار کرد که این عملیات مهمترین نیاز زمان حاضر به پایان دادن به پیوند تروریسم و فعالیت های غیرقانونی است.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان: در این نشست گفته شد که انتقادات برخی جناح ها با عملیات عزم استحکام بی جهت و تنها برای اهداف سیاسی است که این امر نگران کننده می باشد.

در ادامه همچنین در مورد تحولات امنیتی منطقه به طور ویژه افغانستان تبادل نظر انجام گرفته و شرکت کنندگان در نشست ضمن ابراز همبستگی با مردم کشمیر و فلسطین، نقض حقوق بشر در غزه و کشمیر،  جنایات جنگ و نسل کشی در این مناطق را محکوم کردند.

شرکت کنندگان بیان کردند که رهبری نظامی به خوبی از چالش های پیش روی ملت آگاه است و برای راه حلی پایدار در چارچوب قانون اساسی خود با حمایت مردم تلاش می کند.

در ادامه برخی افشاگری های و انتقادات صورت گرفته در فضای مجازی را تروریسم دیجیتالی عنوان کرده و گفته شد که این تروریسم دیجیتالی جاری، توطئه ای علیه نهاد های نظامی برای تحقق جاه طلبی های سیاسی است که با این تروریسم دیجیتالی تحت حمایت قدرت های خارجی ضد پاکستان، به دنبال ترویج ناامیدی با انتشار دروغ و اخبار جعلی می باشند. نیروهای امنیتی و ملت پاکستان نه تنها از این توطئه ها آگاهند، بلکه برای خنثی سازی نیات شوم دشمن مصمم و متحد هستند .

مجمع با تاکید مجدد بر حمایت کامل از تلاش های جاری در راستای توسعه اجتماعی و اقتصادی در کشور، حمایت کامل خود از تلاش های دولت با هدف رشد و ثبات اقتصاد و بازگرداندن اعتماد سرمایه گذاران را ابراز کرد.

ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان با بیان اینکه ارتش پاکستان همواره برای خنثی سازی چالش های خارجی و داخلی آماده است، بر لزوم استمرار و حفظ آمادگی های عملیاتی و تاکتیکی تاکید کرد و گفت: علیرغم چالش های پیش رو، ارتش پاکستان به ایفای نقش کامل خود در ثبات و شکوفایی پاکستان ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1