خبر فوری

 
 
بی ال اف مسئولیت سه حمله مختلف به نیروهای ارتش پاکستان در گوادر و تربت را بر عهده گرفت
کد خبر :88258585

11:28 1401/10/10


برچسب ها : ارتش پاکستان, انفجار نارنجک, پاسگاه ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, جدایی طلب, سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ, سلاح تک تیرانداز, شهر تربت, گروه های مسلح بلوچ, گوادر,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت سه حمله مختلف به نیروهای ارتش پاکستان در شهرهای گوادر و تربت ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت سه حمله مختلف به نیروهای ارتش پاکستان در شهرهای گوادر و تربت ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در بیانیه‌ای اعلام داشت: حوالی ساعت 4 بعد از ظهر روز چهارشنبه مطابق با 28 دسامبر فدائیان بلوچ ما پاسگاه ارتش اکستان واقع در منطقه کنداسول شهر گوادر را به وسیله اسلحه تک تیرانداز هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی ارتش پاکستان کشته شد. پس از این حمله ارتش پاکستان دچار سردرگمی شد و اقدام به شلیک بی هدف خمپاره به سوی مناطق اطراف نمود.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان افزود: فدائیان بلوچ ما همچنین روز دوشنبه 26 دسامبر مطابق با 5 دی ماه پاسگاه ارتش پاکستان واقع در میدان سینما در شهر تربت را نیز با پرتاب نارنجک هدف قرار دادند.

وی گفت: فدائیان بلوچ ساعت همچنین 9 صبح همان روز پاسگاه واقع در منطقه جوسک شهر تربت را نیز به وسیله نارنجک هدف قرار دادند که خسارت‌هایی برای ارتش پاکستان به همراه داشت.

سرگرد گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت تمامی سه حمله به نیروهای امنیتی پاکستان در گوادر و تربت را بر عهده می‌گیرد و این حملات تا زمان خروج کامل نیروهای دشمن از بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1