خبر فوری

 
"آماده برگزاری انتخابات به بهترین نحو ممکن هستیم"
کد خبر :882198504

14:09 1402/11/17


برچسب ها : انتخابات, انتخابات پارلمانی, انوار الحق کاکر, پاکستان و اتحادیه کشورهای مشترک المنافع, دولت موقت, نخست وزیر پاکستان,

انوار الحق کاکر نخست وزیر پاکستان در دیدار با هیئت گروه ناظر کشورهای مشترک المنافع از آمادگی کامل دولت موقت برای برگزاری انتخابات به بهترین نحو ممکن خبر داد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان گفت که علیرغم چالش های متعدد، بهترین ترتیبات ممکن برای تضمین برگزاری مسالمت آمیز و یکپارچه انتخابات در روز رای گیری در سراسر کشور انجام شده است.

بخش رسانه دفتر نخست وزیری پاکستان در بیانیه ای اظهار داشت که نخست وزیر طی گفتگو با هیئتی از گروه ناظران مشترک المنافع (COG) به رهبری رئیس جمهور سابق نیجریه گودلاک آبل جاناتان، گفت: پاکستان با دعوت از ناظران مستقل بین المللی برای نظارت بر انتخابات عمومی، به عضویت خود به عنوان یک کشور عضو مشترک المنافع افتخار می کند.

وی همچنین تاکید کرد که دولت موقت به وظایف خود در اداره امور روزمره کشور و ایجاد فضای مساعد در آستانه انتخابات عمل کرده است. اکنون نوبت مردم پاکستان است که از حق دموکراتیک خود برای رای دادن استفاده کنند.

گودلاک آبل جاناتان رئیس گروه ناظر مشترک المنافع ضمن تشکر و قدردانی از نخست وزیر دولت موقت پاکستان، پیام حامل حسن نیست و آرزوی موفقیت دبیرکل کشورهای مشترک المنافع را ابلاغ کرد و افزود: هیئت COG برای مشاهده روند انتخابات از مراکز مختلف رای دهی در سراسر کشور بازدید خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1