خبر فوری

 
 
کشته و زخمی شدن 6 تن در اثر حمله انتحاری به مرکز ایست و بازرسی پلیس در منطقه خیبر پاکستان
کد خبر :881280862

16:42 1401/10/30


برچسب ها : ایست و بازرسی, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, حمله انتحاری, درگیری مسلحانه, شهرستان خیبر,

در اثر حمله انتحاری به مرکز ایست و بازرسی تخته بیگ در بخش جمرود شهرستان خیبر واقع در ایالت خیبر پختون خوا دست کم 3 نیروی پلیس جان باخته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر حمله انتحاری به مرکز ایست و بازرسی تخته بیگ در بخش جمرود شهرستان خیبر واقع در ایالت خیبر پختون خوا دست کم 3 نیروی پلیس جان باخته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.

به گفته عمران خان رئیس پلیس شهرستان خیبر ایالت خیبر پختون خوا، پس از مطلع شدن مبنی بر حمله انتحاری به ایست و بازرسی تخته بیگ بخش جمرود تعداد زیادی از نیروهای پلیس در منطقه حضور یافتند و به مقابله با تروریست‌ها پرداختند، در نتیجه درگیری و تبادل آتش میان طرفین 3 نیروی پلیس زخمی و سه تن نیز جان باختند.

وی افزود: مجروحان این حادثه بلافاصله به مجتمع پزشکی حیات آباد پیشاور منتقل شدند، عامل انتحاری با تیراندازی نیروهای پلیس به هلاکت رسیده است.

یک مقام آگاه پلیس پیشاور نیز در این خصوص گفت: ایست و بازرسی پلیس در منطقه تخته بیگ بخش جمرود هدف حمله انتحاری قرار گرفت و درگیری میان دو طرف صورت گرفت، در این حمله سه نیروی پلیس به نام‌های یونس خان آفریدی، منظور خان آفریدی و رفیق جان باختند.

وی افزود: عامل انتحاری برای ورود به داخل اتاق مرکز ایست و بازرسی تلاش نمود که با تیراندازی نیروهای پلیس به هلاکت رسید و جلیقه انفجاری وی نیز منفجر شد.

از سوی دیگر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه‌ای مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1