خبر فوری

 
 
بازداشت 7 تروریست در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در ایالت پنجاب
کد خبر :880786845

09:47 1402/11/28


برچسب ها : ایالت پنجاب, تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سی تی دی, عملیات اطلاعاتی, نیروهای امنیتی پاکستان,

در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در نقاط مختلف ایالت پنجاب 7 تن از عناصر تروریستی وابسته به گروه های مختلف شناسایی و دستگیر شدند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| در عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در نقاط مختلف ایالت پنجاب پاکستان 7 تن از عناصر تروریستی وابسته به گروه های مختلف شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، تعداد 164 عملیات مبتنی بر اطلاعات محرمانه در شهرهای مختلف ایالت پنجاب شامل لاهور، مندی بهاء الدین، گوجرانواله، لیه، بهاولپور و ساهیوال صورت گرفت.

در نتیجه این عملیات ها 7 تن از عناصر تروریستی از جمله یکی از فرماندهان ارشد تحریک طالبان پاکستان به نام معاویه از شهرستان ساهیوال دستگیر شد.

طبق اعلام سخنگوی سی تی دی، از تروریست‌های دستگیر شده مقادیری مواد منفجره، یک نارنجک دستی، 6 چاشنی انفجاری، 6 فیوز ایمنی، چندین قبضه سلحه، فشنگ، فتیله انفجاری و مبالغی پول نقد کشف و ضبط گردید.

اسامی تروریست‌های دستگیر شده به این شرح اعلام شده است: رحیم شاه، محمد عثمان، مرتضی حسن، عمر سعید، رحمت، کاشف و حسنین معاویه.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم افزود: طی هفته جاری تعداد 935 عملیات مشترک در ایالت پنجاب صورت گرفت که در جریان آن 48 فرد مشکوک دستگیر شده و تعداد 36 هزار و 56 نفر نیز مورد پرس و جو قرار گرفتند.

ارسال نظر

 
1