خبر فوری

 
چندین کشته و زخمی در درگیری نیروهای امنیتی با عناصر تروریستی در شمال پاکستان
کد خبر :880065663

15:35 1403/04/02


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایالت خیبر پختون خوا, تبادل آتش, تحریک طالبان پاکستان, درگیری مسلحانه, دیر لوئر, نیروهای امنیتی پاکستان,

درگیری و تبادل آتش سنگین میان نیروهای امنیتی و عناصر تروریستی در شمال غربی پاکستان تاکنون چندین کشته و زخمی برجای گذاشته است.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| درگیری و تبادل آتش سنگین میان نیروهای امنیتی و عناصر تروریستی در شمال غربی پاکستان تاکنون چندین کشته و زخمی برجای گذاشته است.

طبق اعلام منابع آگاه، نیروهای امنیتی پاکستان به دنبال کسب گزارش محرمانه در خصوص حضور تروریست ها عملیاتی را در منطقه مرزی براوال واقع در شهرستان دیر ایالت خیبر پختون خوا کلید زدند.

در این عملیات درگیری و تبادل سنگینی تروریست ها و نیروهای امنیتی پاکستان صورت گرفت که طبق آخرین اطلاعات دریافتی در این درگیری ها دست کم 3 نیروی پاکستانی کشته شده و 2 تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.

بالگردهای جنگی کبرا در این عملیات نیروهای ارتش را پشتیبانی می کنند.

همچنین برخی از منابع وابسته به تحریک طالبان پاکستان نیز وقوع این درگیری را تایید نموده و مدعی شدند در این درگیری که در منطقه لعل قلعه شهرستان دیر صورت گرفت عناصر طالبان تعداد 2 قبضه اسلحه کلاشینکف، 2 قبضه اسلحه ژ-3 و یک عدد دوربین دید در شب را به غنیمت گرفتند.

ارسال نظر

 
1