خبر فوری

 
تحولات منطقه ای محور رایزنی سفیر بلاروس و رئیس مجلس ملی پاکستان
کد خبر :879539235

17:03 1403/05/22


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و بلاروس, رئیس مجلس ملی پاکستان, روابط دوجانبه, سردار ایاز صادق, سفیر بلاروس, همکاری دوجانبه,

آندری متلیتسا سفیر بلاروس در اسلام آباد با سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | آندری متلیتسا سفیر بلاروس در اسلام آباد با سردار ایاز صادق رئیس مجلس ملی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دو طرف درباره تحولات منطقه ای و جهانی بحث و تبادل نظر کردند.

سفیر بلاروس و رئیس مجلس ملی پاکستان بر اهمیت همکاری مستمر برای حفظ مسیر مثبت روابط دوجانبه و کشف زمینه های جدید تعامل تاکید کردند.

ایاز صادق در گفتگو با نماینده بلاروس در پاکستان خاطرنشان کرد: تقویت ارتباطات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و مردمی بین دو کشور برای منافع متقابل مردم دو طرف بسیار مهم است.

وی همچنین در بحث همکاری پارلمانی، بر تعامل منظم پارلمان‌ها عمدتاً از طریق گروه‌های دوستی پارلمانی و تبادل هیئت‌های پارلمانی به منظور اشتراک‌گذاری و عبرت گرفتن از تجربیات یکدیگر تاکید کرد.

در همین حال، آندری متلیتسا سفیر بلاروس در اسلام آباد بیان کرد: بلاروس به پاکستان به عنوان یک سهامدار مهم منطقه ای نگاه می کند.

وی همچنین در پایان این نشست، تمایل خود را برای تقویت بیشتر پیوندها در همه زمینه های مورد علاقه دوجانبه علاوه بر تقویت تبادلات پارلمانی و فرهنگی ابراز کرد.

ارسال نظر

 
1