خبر فوری

 
تاکید نخست وزیر پاکستان بر لزوم تعمیق مناسبات دوجانبه اسلام آباد و داکا
کد خبر :879081523

09:55 1403/07/05


برچسب ها : اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد, اسلام آباد, پاکستان و بنگلادش, دولت موقت بنگلادش, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, نیویورک,

نخست وزیر پاکستان در دیدار با مشاور ارشد دولت موقت بنگلادش بر لزوم تعمیق مناسبات دوجانبه دوستانه در زمینه های مورد علاقه و در راستای منافع متقابل دو کشور تاکید کرد.


نیویورک: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان در دیدار با مشاور ارشد دولت موقت بنگلادش بر لزوم تعمیق مناسبات دوجانبه دوستانه در زمینه های مورد علاقه و در راستای منافع متقابل دو کشور تاکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان که به منظور شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سر می برد، روز گذشته با دکتر محمد یونس مشاور ارشد دولت موقت بنگلادش به دیدار و رایزنی پرداخت.

در این دیدار نخست وزیر پاکستان به تشریح روابط دوستانه و مستحکم مبتنی بر مشترکات اعتقاداتی، تاریخی و فرهنگی میان دو کشور پرداخت و بر لزوم همکاری مشترک در جهت تقویت بیش از پیش مناسبات دوجانبه تاکید کرد.

وی با اشاره به حسن نیت و ارادت مردم دو کشور به یکدیگر، خواستار بهره گیری از این ظرفیت بالقوه در جهت گسترش بیش از پیش روابط از طریق تبادل هیئت های پارلمانی، ورزشی، متخصصان آموزشی، بازیگران و دانشجویان شد.

شهباز شریف از دکتر محمد یونس برای سفر رسمی به پاکستان در راستای پیشبرد گفتگوها برای همکاری منطقه و دوجانبه دعوت به عمل آورد.

مقامات دو کشور در این دیدار نسبت به همکاری های مشترک دوجانبه و منطقه ای در تمامی زمینه ها و در راستای منافع مردم یکدیگر توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1