خبر فوری

 
دیدار و گفتگوی رؤسای بانک مرکزی هند و بانک جهانی پیرامون همکاری مالی دوجانبه
کد خبر :878361034

14:03 1402/04/27


برچسب ها : بانک جهانی, بانک مرکزی هند, جی20, رئیس بانک جهانی, گجرات, گروه 20,

رؤسای بانک مرکزی هند و بانک جهانی در حاشیه نشست جی 20 در شهر گاندی پور ایالت گجرات پیرامون امور مختلف مربوط به همکاری مالی دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


گجرات: به گزارش راز نیوز| رؤسای بانک مرکزی هند و بانک جهانی در حاشیه نشست جی 20 در شهر گاندی پور ایالت گجرات پیرامون امور مختلف مربوط به همکاری مالی دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق جزئیات اعلام شده، شکتی کانتا داس رئیس بانک مرکزی هند در حاشیه سومین نشست وزرای اقتصاد و رؤسای بانک‌های مرکزی کشورهای عضو گروه 20 با آجی بانگا رئیس هندوستانی الاصل بانک جهانی دیدار نمود.

در این دیدار ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه و سطح همکاری‌های موجود میان بانک مرکزی هند و بانک جهانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس بانک جهانی پیش از این در گفتگو با خبرگزاری ANI هند ابراز داشت: من بیش از پیش به پیشرفت اقتصادی هند امیدوار هستم و اقدامات دولت در زمینه مکانیزه کردن زمان و زیرساخت‌های قابل تحسین است، این امر دسترسی به خدمات را برای مردم تسهیل نموده است و من حامی بزرگ این اقدام هستم.

وی خاطرنشان کرد: شما بدون دیجیتالی کردن زیرساخت‌ها قادر به مکانیزه نمودن برنامه اعطای وام نخواهید بود، اقدامات هند در 15 الی 20 سال گذشته در راستای مکانیزه کردن زیرساخت‌های اساسی بوده است

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی مبنی بر مواجه شدن جهان با چالش‌های مختصر ظرف یک سال و یا بیشتر گفت: پیش بینی به معنای سرنوشت قطعی نیست، ما می‌توانیم سرنوشت خود را تغییر دهیم و شما باید در این امر تفکر کنید.

ارسال نظر

 
1