خبر فوری

 
توافق مقامات پاکستان و اندونزی بر گسترش همکاری های مشترک در جهت توسعه گردشگری
کد خبر :866338002

09:50 1402/08/18


برچسب ها : پاکستان و اندونزی, دولت محلی ایالت خیبر پختون خوا, صنعت گردشگری, لندن,

وزیر گردشگری دولت محلی ایالت خیبر پختون خوا پاکستان در حاشیه نمایشگاه بازار جهانی سفر که در لندن در حال برگزاری است با وزیر گردشگری اندونزی دیدار و رایزنی نمود.


لندن: به گزارش راز نیوز| وزیر گردشگری دولت محلی ایالت خیبر پختون خوا پاکستان در حاشیه نمایشگاه بازار جهانی سفر که در لندن در حال برگزاری است با وزیر گردشگری اندونزی دیدار و رایزنی نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، فیروز جمال شاه کاکاخیل وزیر اطلاع رسانی، فرهنگ و گردشگری دولت موقت ایلات خیبر پختون خوا پاکستان در حاشیه نمایشگاه بازار جهانی سفر لندن با ساندیاگا صلاح الدین اونو وزیر گردشگری و اقتصاد خلاق اندونزی دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار به بررسی ظرفیت‌های موجود برای تعامل فرهنگی و گردشگری میان دو کشور و نیز جستجوی مسیرهای جدید توسعه گردشگری و استفاده از تجارب یکدیگر پرداختند.

جمال شاه کاکاخیل در ادامه این دیدار بر عزم خود برای استفاده از تجارب و دانش اندونزی برای توسعه گردشگری در ایالت خیبر پختون خوا تأکید کرد.

وی همچنین بر لزوم بررسی پتانسیل موجود فعالیت‌های مشترک توسعه‌ای برای ترغیب گردشگران از سراسر دنیا و برجسته کردن شباهت‌های فرهنگی در جهت توسعه صنعت گردشگری تأکید ورزید.

مقامات دو کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود برای همکاری در راستای بهبود امکانات مسافرتی برای گردشگران و توسعه گردشگری میان ایالت خیبر پختون خوا و اندونزی تأکید کردند.

دو طرف همچنین نسبت به توسعه همکاری و مشارکت نزدیک دوجانبه در بخش صنعت گردشگری در آینده متعهد شدند.

ارسال نظر

 
1