خبر فوری

 
ارتش پاکستان 4 جوان بلوچ را از بندر گوادر دستگیر کرد
کد خبر :865291863

15:04 1403/03/06


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, ایالت بلوچستان, بندر گوادر, دستگیر, سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ, شهرستان گوادر, ناپدید, ناپدید شدن اجباری, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان 4 تن از شهروندان بلوچ را از شهر گوادر ایالت بلوچستان دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی و اطلاعاتی پاکستان 4 تن از شهروندان بلوچ را از شهر گوادر ایالت بلوچستان دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

اسامی افراد ربوده شده بلوچ شامل طارق فرزند مراد جان، حکیم فرزند مجید، محمد وحید فرزند علی محمد و نصرت فرزند عبدالرحمان می باشد.

به گفته سازمان صدای مفقودین بلوچ، طارق فرزند مراد جان و حکیم فرزند مجید در تاریخ 3 خرداد (23 مه) از منطقه هنگلاج شهر گوادر ایالت بلوچستان توسط عناصر امنیتی و اطلاعاتی پاکستان ناپدید شدند.

سازمان صدای مفقودین بلوچ خواستار بازیابی فوری همه مفقودین از جمله طارق فرزند مراد جان و حکیم فرزند مجید شده است.

از سوی دیگر سربازان ارتش پاکستان نصرت فرزند عبدالرحمان و محمد وحید فرزند علی محمد را در تاریخ 2 خرداد (22 مه) از منطقه گئی دور شهر گوادر ایالت بلوچستان ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

نصرت و محمد وحید در زمینه خرید و فروش بنزین فعالیت و در منطقه کلانچ زندگی می کردند.

ربودن افراد در بلوچستان سال هاست بی وقفه ادامه دارد و اکثریت ربوده شدگان، جوانان بلوچ هستند همچنین سازمان صدای افراد ربوده شده بلوچ بیش از یک دهه است که در حال اعتراض به چنین اقداماتی علیه انسانیت در این سرزمین است.

ارسال نظر

 
1