خبر فوری

 
 
دستگیری 8 نفر در ارتباط با انفجار خونین تروریستی مستونگ پاکستان
کد خبر :864961003

09:48 1402/07/13


برچسب ها : پلیس بلوچستان, حمله تروریستی, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, مستونگ, نیروهای امنیتی پاکستان,

مقامات امنیتی پاکستان از دستگیری 8 نفر در ارتباط با انفجار مرگبار تروریستی جمعه گذشته در شهر مستونگ ایالت بلوچستان خبر دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| مقامات امنیتی پاکستان از دستگیری 8 نفر در ارتباط با انفجار مرگبار تروریستی جمعه گذشته در شهر مستونگ ایالت بلوچستان خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیات های مختلف 8 نفر را به اتهام مشارکت در حادثه خونین تروریستی مستونگ دستگیر کردند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، تاکنون هیچ گزارشی از اطلاعات عامل انتحاری و یا گزارش پزشک قانونی و دی‌ان‌ای وی دریافت نشده است. در رسیدگی به این حادثه هیچ قصوری صورت نمی‌گیرد، اما نتیجه آن نیازمند زمان خواهد بود.

لازم به ذکر است در حمله انتحاری خونین در جمعه هفته گذشته در منطقه مستونگ ایالت بلوچستان 60 نفر کشته شده و دهها تن دیگر زخمی شدند، در این انفجار نزدیک به 10 الی 15 کیلوگرم مواد منفجره و ساچمه استفاده شده بود.

پیش از این نیز در 14 سپتامبر سال جاری(23 شهریور) نیز انفجاری مهیب در نزدیکی خودروی حامل حافظ حمدالله رهبر مرکزی حزب جمعیت علمای اسلام(JUI-F) در منطقه مستونگ واقع در جاده کویته-کراچی صورت گرفت که در نتیجه آن 11 تن از جمله حافظ حمدالله دچار جراحت شدند.

ارسال نظر

 
1