خبر فوری

 
تاکید مقامات پاکستان و ترکیه بر تحکیم روابط و همکاری های دوجانبه در امور دریایی
کد خبر :864373121

14:40 1403/05/13


برچسب ها : اسلام آباد, امنیت دریایی, امیر دریابد نوید اشرف, پاکستان و ترکیه, فرمانده نیروی دریایی پاکستان, نیروی دریایی ترکیه,

فرماندهان نیروی دریایی پاکستان و ترکیه در دیدار امروز خود بر لزوم تحکیم روابط و سطح همکاری های دوجانبه در زمینه های مورد علاقه به ویژه در امور تخصصی تاکید ورزیدند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| فرماندهان نیروی دریایی پاکستان و ترکیه در دیدار امروز خود بر لزوم تحکیم روابط و سطح همکاری های دوجانبه در زمینه های مورد علاقه به ویژه در امور تخصصی تاکید ورزیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دریاسالار ابراهیم اوزدم کوچر فرمانده نیروی دریایی ترکیه که در صدر هیئت عالی رتبه در پاکستان حضور دارد، بعد از ظهر امروز شنبه از مقر فرماندهی نیروی دریایی این کشور در اسلام آباد بازدید نمود.

هیئت ترکیه ای در بدو ورود به مقر فرماندهی نیروی دریایی پاکستان توسط دریاسالار اویس احمد بلگرامی معاون نیروی دریایی این کشور مورد استقبال قرار گرفت.

فرمانده نیروی دریایی ترکیه سپس با دریابد نوید اشرف همتای پاکستانی خود دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار به بررسی سطح همکاری های موجود میان دو کشور در زمینه های مختلف به ویژه در امور دریایی پرداختند.

فرمانده نیروی دریایی ترکیه از تلاش های نیروی دریایی پاکستان در زمینه تامین و حفظ امنیت دریایی تمجید نمود.

در ادامه این بازدید، گفتگوهای ستادی سطح ششم بین نیروی دریایی پاکستان و نیروی دریایی ترکیه برگزار گردید که در آن ابعاد مختلف امور مربوط به عملیات مشترک، آموزش و زمینه های فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1