خبر فوری

 
 
بی ال اف: 9 نظامی پاکستانی در حمله منطقه مند شیراز کشته شدند
کد خبر :864305475

10:58 1401/10/29


برچسب ها : ارتش پاکستان, بخش مند, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان پنجگور, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, مرز ایران و پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای از کشته شدن 9 نظامی ارتش پاکستان طی حمله‌ای در منطقه مند شیراز در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای از کشته شدن 9 نظامی ارتش پاکستان طی حمله‌ای در منطقه مند شیراز در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان در منطقه مند شیراز واقع در شهرستان کیچ اعلام داشت: فدائیان ما حوالی ساعت 12:30 بعد از ظهر امروز یک کاروان گشت ارتش پاکستان را در منطقه چکاپ در مند شیراز را طی یک کمین با استفاده از سلاح‌های سنگین هدف قرار دادند.

وی افزود: فدائیان بلوچ یک خودروی نظامی ارتش پاکستان را که در پیشاپیش 2 خودروی دیگر در حال حرکت بودند را هدف حمله قرار دادند، در این حمله از میان 10 سرنشین خودروی مذکور 9 تن در دم به هلاکت رسیدند و راننده خودروی مذکور نیز خود را به بیرون از خودرو پرتاب کرد و احتمالاً وی نیز کشته شده باشد.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان خاطرنشان کرد: در فاصله‌ای نه چندان دور پاسگاه و پست‌های نظامی ارتش پاکستان قرار داشت و آنان نیز بلافاصله اقدام به تیراندازی به سوی ما کردند، فدائیان ما نیز نیروهای نظامی سوار بر دو خودروی دیگر را نیز هدف قرار دادند و توانستند با استفاده از بهترین تاکتیک نظامی از منطقه متواری شوند.

وی گفت: بلافاصله پس از این حمله بالگردهای نظامی ارتش پاکستان با حضور در محل درگیری اقدام به شلیک به سوی مناطق مختلف اطراف محل حمله نمودند.

سرگرد گهرام بلوچ در ادامه تصریح کرد: ارتش اشغالگر پاکستان تاکنون به مختصات جغرافیایی بلوچستان نیز آشنایی پیدا نکرده است، حمله امروز در منطقه مند صورت گرفت در حالی که ارتش پاکستان محل وقوع حمله را پنجگور اعلام کرده است. پیش از این نیز در حمله به ارتش پاکستان در منطقه اورماره، محل وقوع حمله از سوی نیروهای پاکستانی مرز ایران اعلام شد.

وی افزود: نادانی یک ارتش جاهل نشان دهنده این امر است که آنان دیگر نمی‌توانند تسلط خود بر بلوچستان را بیش از این ادامه دهند، بلوچ در سرزمین خود حضور دارد و دشمن را در هر میدان نبردی شکست خواهد داد.

وی در پایان بر تداوم حملات علیه نیروهای ارتش پاکستان تا زمان آزادی بلوچستان تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1